הפוליטיקאית לשעבר ואשת החינוך, ד"ר עליזה בלוך, תתארח מחר (שישי) בתוכנית 'טעמים של שבת', בהגשת השף אבי לוי. השניים יכינו ביחד אינטריה של פרגית ובצל מקורמל – מנה ביתית שמגיעה מהמטבח המרוקאי ומתבשלת בסיר אחד עם טעמים עמוקים. אם אתם מחפשים מנה שממלאת את הבית בניחוחות ממכרים ומחממת את הלב, זה בדיוק המתכון בשבילכם.
1 חבילת אינטריה רחבה או בינוני- 2 בצלים גדולים
- 500 גרם פרגית חתוכה לקוביות
- 2 כפיות מלח גס
- 2 כפיות פלפל גרוס
- 1 כף סוכר חום
- חצי כף כורכום
- רבע כוס שמן זית
- מים רותחים לכיסוי האינטריה
1. בסיר רחב ולא עמוק מדי מחממים שמן זית ומטגנים היטב את הבצל להזהבה יפה. מוסיפים את קוביות הפרגית והתבלינים ומקפיצים עד שהפרגית כמעט מוכנה אבל לא עד הסוף.
2. מכניסים פנימה חבילה אחת של אינטריה ומערבבים היטב במשך כמה דקות.
3. מוסיפים מים רותחים לכיסוי (בערך 2 כוסות), מערבבים שוב היטב ומכסים את הסיר לבישול של 20 דקות בחום הכי נמוך.
4. מכבים את האש ומשאירים את הסיר סגור לעוד 5 דקות.

בשיתוף: רמי לוי, תבליני יונה, טופליין תקשורת.
