מזכר הבנות או לא מזכר הבנות, איראן ממשיכה בניסיונותיה לפגוע ביהודים, בישראלים ובאמריקנים על אדמת אירופה. בשבוע האחרון נמשכו מאמציה לגייס מחבלים בשוודיה – כך לפי מידע מודיעיני שהתקבל בשטוקהולם. את הדברים פרסמנו הערב (רביעי) בחדשות.
גיוס מחבלים לטובת מטרות איראניות בצפון אירופה התנהל בחודשים האחרונים. בין היתר דווח על מעצרים בשוודיה, בדנמרק ובנורבגיה. החשודים תכננו לפגוע במטרות יהודיות, ישראליות ואמריקניות כמו בתי כנסת ושגרירויות ישראל וארה"ב.

הגיוס מתבצע כך: איראן מציעה בצע כסף לחברי כנופיות לטובת ביצוע משימות אלו. מהדברים שפרסמנו הערב עולה כי גיוס המחבלים נמשך גם השבוע, לאחר החתימה על מזכר ההבנות בין ארה״ב לאיראן.
מידע מודיעיני זה צפוי להתפרסם בדו״ח הקרוב של רשויות הביון השוודיות, שמתאר את האיומים הביטחוניים השונים על החברה השוודית. לצד איראן, יוזכרו בו גם האיומים מהאסלאם הקיצוני ומהימין הלאומני במדינה.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
