accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות

כוחותינו ביצעו תקיפה להסרת איום בדרום לבנון

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

לפני כשעה

5

69

like

0

dislike

לפי דיווחים בלבנון, שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו בתקיפת צה"ל בנבטיה אל-פוקא שבדרום המדינה • התקיפה מגיעה לאחר כשלושה ימים ללא תקיפות ישראליות במדינה, וברקע איומים איראניים כי המשך התקיפות בלבנון עלול לפגוע ביישום "מזכר ההבנות" בין וושינגטון לטהרן


כלי תקשורת בלבנון מדווחים היום (שלישי) כי כלי טיס של צה"ל תקף באזור נבטיה אל-פוקא שבדרום המדינה. על פי הדיווחים הראשוניים, שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו כתוצאה מהתקיפה.

לפי הדיווחים, מדובר בתקיפה הראשונה המיוחסת לישראל בלבנון לאחר כשלוש יממות שבהן לא דווח על תקיפות ישראליות בשטח המדינה.

התקיפה מגיעה לאחר שורה של איומים פומביים מצד איראן בשבועות האחרונים, שלפיהם כל פעולה ישראלית בלבנון עלולה להיחשב כהפרה של ההבנות שהושגו בין וושינגטון לטהרן.

שגריר איראן בלבנון מיהר התייחס לאירוע והזהיר מפני השלכותיו על המגעים המדיניים באזור. לדבריו, "כל הפרה של מזכר ההבנות בלבנון תיצור אתגרים עבור תהליך שיחות השלום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News