accessibility-icon
share-icon
מתוך שידורי ערוץ 14

מטען חבלה, אקדחים ותחמושת: אמל"ח גנוב נחשף בבית ספר בדרום

אריאל עידן

אריאל עידן

יז שבט ה'תשפו (04.02.26)

9

29

like

1

dislike

בחצר בית הספר ביישוב לקיה שבדרום נמצא מצבור אמל"ח הכולל אקדחים, מטען חבלה וציוד החשוד כגנוב מכבאות והצלה • האירוע החמור מדגיש את הימצאות הנשק הבלתי חוקי ביישובים הבדואים בנגב המגיע ברובו מגניבות מצה"ל


אקדחים, מטען חבלה, כלי פריצה ותחמושת רבה נתפסו בחצר בית ספר ביישוב לקיה שבנגב. על פי החשד, חלק מהציוד נגנב מכבאות והצלה. הממצאים נלקחו והחלה חקירה לבירור המעורבים.

maximize-image
ניידת משטרה | אילוסטרציה: shutterstock

מדובר באירוע חמור שמדגיש את הימצאות הנשק הבלתי חוקי ביישובים הבדואים בנגב. על פי המשטרה, כמעט מדי יום מאתרים כוחותיה כלי נשק שונים ברחבי הארץ, כאשר רובם מקורם בגניבות מבסיסי צה"ל.

אחת הסוגיות שאיתה מתמודדים שוטרי המחוז הדרומי זו תופעת הנשק הבלתי חוקי שזולג מצה"ל לרחוב הערבי. במקרה אחר שאירע לאחרונה, נמצאו 250 פתילים רועמים בשטח פתוח סמוך למחנה ג'וליס בדרום. הציוד נותר במקום לאחר שכוח צה"ל אימן באזור והשאיר את החומרים. מקרה זה מצטרף למספר מחדלים שנרשמו בצה"ל בשנים האחרונות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News