כתב הדרום בחדשות 14, אריאל עידן, שיתף אמש (ראשון) בהישג מדהים המשקף את עבודתו רבת השנים כעיתונאי: מיליון עוקבים ברשתות החברתיות (טיקטוק, אינסטגרם, טלגרם) בריאיון מיוחד ל-C14 חשף את כיצד אפשר לצמוח ברשתות, וענה על כל השאלות שהכי מעניינות את הקוראים.

כמה שנים לקח לך להגיע למיליון עוקבים, ומתי לדעתך תכפיל את הכמות?
עידן ציין כי פתח את ערוציו ברשתות החברתיות לפני כשלוש וחצי שנים, "זה פרק הזמן שבו הגעתי למיליון עוקבים". לדבריו, למיליון השני יהיה הרבה יותר קשה להגיע. "יש פוטנציאל גדול שמימשת במיליון הראשון, אבל אני מקווה ומעריך שתוך שלוש – ארבע שנים מהיום, אגיע גם למיליון השני".
למה שווה לעקוב אחריך?
"המוטו שלי ברשתות החברתיות הוא להביא את הדברים באופן מיידי, כמה שפחות מצונזר, עם כמה שיותר פרטים ותיעודים מהשטח. אני מאמין שהמהירות, העקביות והתוכן הייחודי – הם אלו שגורמים לציבור גדול לעקוב אחריי".

איזה רשת חברתית אתה הכי אוהב?
לדבריו, טיקטוק היא האהובה עליו ביותר מבין ה-3 אותם הוא מתחזק. "יש לה יכולת להגיע לקהלים עצומים, גם כאלה שלא עוקבים אחרי החשבון שלך. כמובן שלכל רשת יש את הייחודיות שלה – אבל רשת הטיקטוק היא בעלת האלגוריתם האהוב עליי ביותר".

מה הטיפ שלך לעיתונאים ויוצרי תוכן שרוצים לצמוח ברשתות?
"להיות עקבי, לא לוותר לעצמכם", אמר והוסיף כי הוא עובד מסביב לשעון: "עושה סרטונים ומדווח גם בשעות הקטנות של הלילה, גם במהלך אירוע משפחתי וגם במהלך טיול או חופשה". לדבריו, כשאתה עקבי ומדויק – הקהל אוהב את זה, "וזה מפתח להצללה בתחום הרשתות החברתיות".
כאמור, בפוסט שפרסם ברשת כתבנו ניצל את ההזדמנות והוקיר תודה לקהל הרב שבחר בו: "תודה על האמון, הפרגון והתמיכה לאורך הדרך". בסיום, הבטיח: "אמשיך להביא לכם את החדשות מהשטח, לספר את הסיפורים החשובים ולהיות הקול של רבים מכם בתקשורת".

