accessibility-icon
share-icon
צילום לפי סעיף 27א

סמוטריץ': "עזה - בוננזה של נדל"ן, התחלנו מו"מ עם האמריקנים"

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

כד אלול ה'תשפה (17.09.25)

47

16

like

3

dislike

שר האוצר בכנס הנדל"ן בתל אביב: "שיקום עזה הוא תוכנית עסקית שתניב השקעות, כבר התחלנו מו"מ עם האמריקנים על חלוקת הקרקע" • סמוטריץ' נשאל מדוע לא להפסיק את הלחימה בעזה כדי להגיע להסכם עם חמאס והדגיש: "לא אסכים לכניעה לארגון טרור"


שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (רביעי) לשאלת "היום שאחרי" ברצועת עזה, ואמר כי מדובר ב"בוננזה של נדל"ן". סמוטריץ', שדיבר בכנס ההתחדשות העירונית של "מרכז הנדל"ן" ולוח מדלן 2025 בתל אביב, חשף כי כבר החל לנהל מגעים עם גורמים אמריקניים על אופן חלוקת האחוזים בקרקעות הרצועה.

לדבריו, החזון לשיקום עזה מוצג כתוכנית עסקית, שנבנתה "על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר", וכבר נמצאת על שולחנו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. "איך הדבר הזה הופך לבוננזה של נדל"ן, אני לא צוחק, ומחזיר את עצמו", אמר. סמוטריץ' הוסיף כי "שילמנו הרבה מאוד כסף על המלחמה הזו, ועכשיו צריך להתחלק איך עושים אחוזים על הקרקע. את שלב ההריסה כבר עשינו, עכשיו צריך לבנות".

במהלך הכנס נשאל שר האוצר מדוע לא להפסיק את הלחימה בעזה כדי להגיע להסכם עם חמאס, ומה עשה למען החזרת החטופים. סמוטריץ' השיב: "לא אסכים להוביל את מדינת ישראל לכניעה לארגון טרור. נקודה".

בהתייחסות לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום "סופר ספרטה", אמר סמוטריץ': "אני לא מסכים עם ראש הממשלה. לא נכון ליצור בליץ של ייצור עצמי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News