המשבר בקואליציה הולך ומחריף: ישיבת ראשי הקואליציה שתוכננה להערב (שלישי) בוטלה, לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני הודיעו כי לא ישתתפו בה. הישיבה נועדה לגבש הסכמה על מועד מוסכם לבחירות ולדון בהמשך דרכה של הקואליציה בכנסת הנוכחית.

הפגישה אמורה הייתה לשקף ניסיון לאחד את השורות בתוך הקואליציה, אך לאחר הודעתם של דרעי וגפני התברר כי היא צפויה להתקיים בפורום מצומצם במיוחד ובו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בלבד. בעקבות זאת הוחלט לבטל אותה.
הדיון אמור היה לעסוק לא רק במועד הבחירות, אלא גם בשאלה אילו מהלכים תקדם הקואליציה עד אז בכנסת, מחוקי הרפורמה המשפטית וחוקי המשילות, ועד דרישות החקיקה של הסיעות החרדיות. היעדרותם של ראשי הסיעות החרדיות הבהירה את עומק המשבר והפכה את קיום הישיבה לחסר משמעות.

ברקע הדברים עומד המשבר סביב חוק הגיוס. במכתבו של מנהיג הזרם הליטאי הרב דוב לנדו, שפורסם בעקבות אי קידום החוק, הובהר כי דגל התורה אינה רואה עצמה עוד חלק מגוש הימין ואינה מחויבת לוף לא רק בכנסת הנוכחית, אלא גם לאחר הבחירות הקרובות.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
