accessibility-icon
share-icon
צפו בדיווח של הלל ביטון רוזן

לראשונה מתחילת המלחמה: גולני החלו לפעול קרקעית בדיר אל-בלח

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

כה תמוז ה'תשפה (21.07.25)

24

21

like

0

dislike

כוחות מחטיבת גולני החלו לפעול במרחב דיר אל בלאח שבמרכז הרצועה לסיכול תשתיות טרור ולחיסול מחבלים • זאת לאחר שאתמול יצאה הודעת פינוי אוכלוסייה ממרחב זה


כוחות מחטיבת גולני החלו לפעול במרחב דיר אל-בלח שבמרכז הרצועה לסיכול תשתיות טרור ולחיסול מחבלים. הפעילות מתבצעת במרחב עליו יצאה אתמול (ראשון) הודעת פינוי אוכלוסייה אתמול על ידי צה"ל.

אתמול הוציא דובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי הודעת פינוי דחופה לתושבי אזור דיר אל-בלח: "צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב", וציין כי מדובר באזור בו צה"ל לא פעל עד כה.

לקראת הרחבה של התמרון? אלו האזורים שצה"ל עדיין לא היה בהם

לקראת הרחבה של התמרון? אלו האזורים שצה"ל עדיין לא היה בהם

7
20.07.25|נועם אמיר

"צה"ל ממשיך לפעול בעוצמה רבה כדי להשמיד את יכולות האויב ותשתיות הטרור באזור, תוך שהוא מרחיב את פעילותו באזור זה כדי לפעול באזור בו לא פעל קודם לכן". עם זאת, אתמול הכוחות ביצעו תקיפות מהאוויר, אך עדיין לא נכנסו קרקעית למרחב. בעוד היום, כאמור, החלו כוחות מחטיבת גולני לתמרן שם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News