איראן שינתה את שיטת הפעולה שלה מול ישראל, ועברה לבצע שיגורים בודדים של טילים וכטב"מים לאורך היממה, במקום מטחים כבדים כפי שהיה נהוג בעבר. על פי מידע שאושר על ידי הצנזורה 24 שעות לאחר פנייתנו, השיגורים הבודדים מכוונים בעיקר לריכוזי אוכלוסייה אזרחית, במטרה לפגוע בחפים מפשע ולשבש את השגרה בישראל.
האסטרטגיה החדשה של איראן מזכירה את שיטות הפעולה של ארגוני טרור כמו חמאס בח'אן יונס שברצועת עזה. האיראנים מתחבאים, מסתירים את הטילים מפני חיל האוויר הישראלי, מבצעים שיגור מהיר ומיד נמלטים. המטרה המרכזית היא ליצור מספר רב של אזעקות במינימום טילים, ובכך לשבש את חיי היומיום של האזרחים בישראל.

על פי ההערכות, השינוי באסטרטגיה לא מבטל את האפשרות של מטחים כבדים בעתיד, אך כרגע הצפי הוא להמשך שיגורים בודדים לאורך היממה, כולל בשעות הלילה. עם זאת, יש להדגיש כי לא תמיד יהיו התרעות מקדימות, שכן המודיעין עלול שלא לזהות את השיגורים בזמן.
למרות שינוי השיטה של איראן, אין לפתח אדישות להנחיות ההתגוננות, שכן הקפדה עליהן מצילה חיים. הציבור מתבקש להישאר ערני ולהקפיד על הוראות פיקוד העורף.
רק הבוקר, לאחר שלושה מטחים שונים לעבר ישראל הלילה, מטח נוסף נורה לאזורים נרחבים בישראל. התקבלו דיווחים על נפילות במרכז הארץ, בין היתר בהרצליה ובתל אביב, אך בנס גם הפעם, בדומה לשלושת המטחים הקודמים, אין נפגעים כתוצאה מנפילות. ממד"א נמסר כי הפצועים היחידים היו כתוצאה מריצה למרחב המוגן.
במקביל, מטוסי קרב של חיל האוויר השלימו הלילה מספר גלי תקיפות לעבר עשרות מטרות צבאיות של המשטר האיראני במערב איראן. במסגרת גלי התקיפות, חיל האוויר תקף עשרות תשתיות לאחסון ולשיגור טילי קרקע-קרקע, אתרים לאחסון כטב"מים ומשגרי טילי קרקע-אוויר במערב איראן.
