דיווח דרמטי: ישראל עדכנה בכירים אמריקנים כי היא ערוכה לפתוח במבצע נגד מתקני הגרעין באיראן, כך דווח הבוקר (חמישי) ברשת CBS.
גורם בסביבתו של שליחו של טראמפ למזרח התיכון סטיב וויטקוף מסר לכתבתנו ליבי אלון כי הוא נאלץ לחזור בדחיפות מניו יורק לבית הלבן ולעזוב את האירוע של איחוד הצלה בו הוא נמצא לבקשת נשיא ארצות הברית טראמפ.

עוד דווח ב-CBS כי למרות הדיווחים, וויטקוף עדיין מתכנן להיפגש עם שר החוץ של איראן לסבב שישי של שיחות על מנת לנסות להגיע להסכם, על אף הפערים הגדולים בין המדינות.
העיתון וושינגטון פוסט דיווח כי וויטקוף אמר אמש בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו: "איראן גרעינית זה איום קיומי לישראל, למזרח התיכון ולעולם החופשי כולו. אסור שאיראן תפתח יכולות גרעיניות כלשהן".

בנוסף, נשיא ארצות הברית השיב הלילה לשאלת עיתונאי מדוע אנשי הצבא האמריקאית עוזבים את המזרח התיכון, ואמר "אתם תצטרכו לראות".
שאלתו של העיתונאי מגיעה על רקע הודעת המעצמה על כך שהיא מפנה באופן מיידי את השגרירות שלה בבגדאד, בירת עיראק. לפי דיווח ערבי, השגרירות באמריקנית בבגדד נערכת להורות על פינוי של אנשיה, בשל "סיכוני ביטחון מוגברים באזור
כמו כן, דיווחו בסוכנות הידיעות AP כי מחלקת המדינה האמריקאית אישרה את הפינוי של עובדי שגרירות לא חיוניים בבחריין ובכווית. בנוסף לכך, ברויטרס צוטט גורם רשמי של הממשל האמריקאי שאמר כי "שר ההגנה פיט הגסת' אישר את העזיבה מרצון של משפחות משרתי צבא ברחבי המזרח התיכון".
