accessibility-icon
share-icon
צילום: ערוץ 14

שלושה לוחמי גבעתי נפלו בקרב בצפון רצועת עזה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ז סיון ה'תשפה (03.06.25)

214

25

like

14

dislike

שלושה לוחמי צה"ל נפלו בקרב בצפון רצועת עזה: ליאור שטיינברג, עומר ואן גלדר, אופק ברהנה הי"ד • הלוחמים נסעו בהאמר צבאי במרחב ג'באליה ועלו על מטען • שני לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני, משפחותיהם עודכנו


צה"ל הודיע הבוקר (רביעי) כי שלושה לוחמי צה"ל בפחת"ק רותם של חטיבת גבעתי נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. במהלך האירוע נפצעו בנוסף שני לוחמים באורח בינוני, משפחותיהם עודכנו.

שמות הנופלים: סמ״ר ליאור שטיינברג הי"ד, בן 20 מפתח תקווה, סמ״ר אופק ברהנה הי"ד, בן 20 מיבנה, חובשים קרביים בפחת״ק רותם בגדוד 9, חטיבת גבעתי.

סמ״ר עומר ואן גלדר הי"ד, בן 22, ממעלה אדומים, מפקד כיתה בפחת״ק רותם בגדוד 9, חטיבת גבעתי. הלוויתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל.

maximize-image
images-count1+
צילום: דובר צה"ל

כתבינו הצבאי הלל ביטון רוזן פרסם כי אתמול במסגרת פעילות של כוחותינו במרחב ג'באליה, 5 לוחמים אשר פועלים תחת צוות קרב של חטיבת גבעתי נסעו בהאמר במרחב ונפגעו ממטען. שלושה לוחמים נהרגו באירוע ובנוסף, שני לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני, משפחותיהם עודכנו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בחשבון ה-X שלו: "בשם כל אזרחי ישראל, רעייתי ואני שולחים תנחומים מעומק הלב למשפחותיהם של לוחמינו הגיבורים סמ״ר ליאור שטיינברג, סמ״ר אופק ברהנה וסמ״ר עומר ואן גלדר, שנפלו בעזה במערכה להכרעת החמאס ולשחרור חטופינו. לב כולנו דואב עם המשפחות ברגען הנורא מכל. לעד נוקיר את גבורת לוחמינו ליאור, אופק ועומר. יהיה זכרם ברוך ונצור בלב האומה".

maximize-image
images-count1+
פעילות כוחות חטיבה 7 ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

ראש העיר מעלה אדומים – גיא יפרח ספד: "בצער עמוק וגדול, אנו מודיעים שבן העיר – לוחם גבעתי עומר ואן גלדר הי״ד, נפל בקרבות ברצועת עזה. עומר, מטובי בניה של מעלה אדומים – למד בביה״ס אמית איתן, אהב את המדינה, היה מלא בנתינה למען האחר, התנדב מגיל צעיר ומסר נפשו למען העם והארץ. בשם כל תושבי מעלה אדומים – אנו מחבקים את המשפחה ונלווה אותה בכל צעד ובכל צורך".

עקבו אחרינו גם ב-Google News