המזרחן יוני בן מנחם שיגר היום (שני) בריאיון לטל מאיר אזהרה חמורה לקראת תחילת המו"מ בוושינגטון בין המשלחת הישראלית ללבנונית: "גורמי ביטחון מסרו לי שכבר מתחילים לדבר על נסיגה ישראלית משטחים שתפסנו, וביניהם גם הבופור".

לדבריו, "האמריקנים כבר מנסים להתחיל להכתיב לנו את היציאה מלבנון לפני שנפתרה בעיית פירוק הנשק של חיזבאללה. הבנים שלנו נופלים שם, ועכשיו רוצים לקפל אותנו מבלי שיש פתרון רציני שמבטיח את שלום תושבי הצפון מפני פלישה של כוח רדואן, ירי טילי נ"ט ורקטות – ההתפתחויות הללו מסוכנות ביותר".
בתוך כך, בין ההצעות האחרונות של נשיא ארצות הברית טראמפ, בניסיון "לבלום" את התקיפות של ישראל נגד ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון, הוא לאפשר לסוריה, תחת הנהגתו של אל-ג'ולאני, להיות האחראי על פירוק חיזבאללה מנשקו, במקום ישראל.

אך אתמול, אל ג'ולאני דחה את ההצעה על הסף. בריאיון לערוץ "אל משהאד" אמר: "אנו רק מייחלים טוב לתושבי לבנון, והתפקיד שסוריה תמלא הוא תפקיד חיובי לחלוטין. סוריה עשויה לסייע בפירוק חיזבאללה מנשקו אך לא באמצעות מלחמה ולא באמצעות חסות סורית על לבנון, כפי שהיה בימי המשטר הקודם".
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
