דובר צה"ל פרסם היום (חמישי) את קולות הקשר של סגן מפקד חטיבה 401, שנכנס כממלא מקומו של דור בן שמחון ז"ל, מפקד גדוד 52 שנפל בלבנון. עם תחילת ההלוויה, הוא ביקש לחזק את ידי הלוחמים: "נמשיך להילחם ונעמוד איתן בחזית על המלחמה של עם ישראל על ארצו".

ממלא המקום שב והדגיש את תרומתם הרבה של הלוחמים למען עם ומדינת ישראל: "אנחנו חלק משרשרת הדורות של לוחמים מפוארים", והזכיר גם את אלו שנפלו כשחירפו את חייהם בגבורה: "במשך השנים הללו איבדנו 24 מלוחמי הגדוד".
סגן חטיבת 401 הזכיר כי למרות האבדות הרבות מנשוא, ופציעתם של עשרות לוחמים בנפש ובגוף, רוחם לא נפלה: "הגדוד הצטיין במשימתו. זה בזכות האנשים, בזכות הלוחמים בסדיר, בקבע ובמילואים. מוסר את תנחומי להורים ולמשפחות השכולות, מחזק את אנשינו היקרים".
