accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כ"ץ מאיים על איראן: "אם תתקפו את ישראל - נגיב בכל העוצמה"

רבקה שורק

רבקה שורק

לפני כשעה

4

45

like

1

dislike

שר הביטחון ישראל כ"ץ השיב לאיומי איראן והבהיר כי תקיפה נגד ישראל תיענה בעוצמה, לצד התחייבות כי צה"ל יישאר ללא הגבלת זמן באזורי הביטחון בלבנון, בסוריה ובעזה: "חיי לוחמינו הם ערך עליון"


רוצה שנקריא לך?

מגישים

שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס היום (חמישי) בטקס סיום קורס קצינים לאיום של איראן, לפיו "אם ישראל לא תצא מלבנון היום, מחר היא תברח", והבהיר: "אם טהרן תתקוף את ישראל בשל פעולותינו בלבנון, או מכל סיבה אחרת, נתקוף אותה בכל העוצמה".

maximize-image
images-count1+
מוג'תבא חמינאי, המנהיג העליון השלישי בתולדות הרפובליקה האסלאמית |צילום: סוכנות הידיעות תסנים, התמונה נערכה בהתאם לרישיון CC BY 4.0

לדבריו, "צה"ל יישאר באזורי הביטחון בלבנון, בסוריה ובעזה – ללא הגבלת זמן – כדי להגן משם על תושבינו ויישובינו מול גורמים ג'יהאדיסטים. לא נתפשר על האינטרס הביטחוני העליון של ישראל: ההגנה על חיילינו והשמירה על אזרחינו – ולא ניסוג מאזורי הביטחון".

שר הביטחון הדגיש כי למפקדים וללוחמים שלנו יש את כל הגיבוי הנדרש כדי להשלים את משימתם ולהגן על עצמם ועל אזרחי ישראל, והוסיף: "יש עיקרון מרכזי שמוביל אותנו בכל החלטה: חיי לוחמינו הם ערך עליון".

maximize-image
images-count1+
מחבלי חיזבאללה | צילום: שאטרסטוק

כ"ץ סיים בפנייה למפקדים הצעירים, ואמר כי לנוכח האתגרים הצפויים בשנים הקרובות, היתרון המרכזי של צה"ל ימשיך להיות ההון האנושי שלו: "השנים שלפנינו יביאו איתן אתגרים חדשים, ועוצמתו של צה"ל תמשיך להוות גורם מכריע בהמשך קיומנו כאן והמשך שגשוגה של המדינה. יכולתנו לשמור על העוצמה הזאת ואף לחזק אותה נשענת, בראש ובראשונה, על אנשינו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News