שר הביטחון ישראל כ"ץ שיגר היום (רביעי) מסר תקיף מוועידת מרכז השלטון המקומי לעבר ארגון הטרור בתימן. בדבריו הבהיר השר כי המערכה מול הזרוע האיראנית בתימן רחוקה מסיום: "החשבון של מדינת ישראל עם החות'ים פתוח – הם ישלמו מחיר", הצהיר כ"ץ והוסיף איום ישיר לעבר הנהגת הארגון: "אם המנהיג שלהם יעלה על הכוונת שלנו – נחסל אותו".

בהמשך דבריו התייחס שר הביטחון למערכה בלבנון ולאיומים המתמשכים מצד חיזבאללה, והבהיר כי ישראל לא תתקפל מהישגיה הצבאיים בשטח, גם במחיר של עימות עם ארה"ב: "גם אם תהיה דרישה אמריקאית – אנחנו לא נסוג מדרום לבנון. 200 אלף תושבים (לבנונים) לא יחזרו. אין תושבים ואין מחבלים".
עוד ציין כי הניסיון מהעבר מלמד שנוכחות אזרחית בכפרי דרום לבנון שימשה למעשה ככסות לפעילות טרור: "בעבר, באזורי ביטחון שבהם הייתה אוכלוסייה אזרחית, היו מטענים ופיגועים נגד חיילים. לכן אנחנו לא מאפשרים את זה. חיילים בפנים, תושבים בחוץ". עוד סיכם את תמונת המצב בשטח והבהיר: "התשתיות הרוסות, הבתים מאיימים והרוסים – אנחנו לא נסוגים".
