accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: "נערכים לקראת העמקת התמרון - חיזבאללה יישאר מבודד"

אליהו עמר

אליהו עמר

ד ניסן ה'תשפו (22.03.26)

10

29

like

0

dislike

הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, אישר תוכניות להעמקת התמרון בלבנון • "בתום המערכה באיראן חיזבאללה יישאר לבד ומבודד", הבהיר • הרמטכ"ל חשף כי כוחותינו יותר השלימו תקיפה של יותר מ-2,000 מטרות, השמדת עשרות מחסני אמל"ח וחיסול של מאות מחבלי חיזבאללה מתחילת המערכה בצפון


הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, קיים אתמול (שבת) אישור תכניות להעמקת הפעילות הצבאית בלבנון יחד עם פורום המטה הכללי ומפקדים בכירים בגזרה הצפונית. הרמטכ"ל שיגר מסר תקיף לחיזבאללה והבהיר: "המערכה מול חיזבאללה רק החלה, זו מערכה ממושכת ואנחנו נכונים לה".

maximize-image
images-count2+
הרמטכ"ל אייל זמיר בפיקוד צפון | צילום: דובר צה"ל

במהלך הדיון הדגיש הרמטכ"ל את הקשר ההדוק בין הלחימה בצפון למאמץ העיקרי נגד איראן. "ארגון הטרור חיזבאללה מהווה שלוחה מרכזית של משטר הטרור האיראני, ושגה שגיאה חמורה כאשר בחר להצטרף למערכה נגד ישראל", אמר זמיר. "המסר ברור: אין מקום בטוח למשטר ושלוחיו, כל איום על אזרחי ישראל ייתקל בתגובה נחושה".

maximize-image
images-count2+
פעילות כוחותינו בדרום לבנון בזמן מבצע 'שאגת הארי' | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל סקר את ההישגים המשמעותיים של כוחותינו בשבועות האחרונים, שכללו תקיפה של יותר מ-2,000 מטרות, השמדת עשרות מחסני אמל"ח וחיסול של מאות מחבלים. לדבריו, צה"ל נערך כעת להעמקת התמרון והתקיפות בלבנון על פי תכנית סדורה, במטרה להרחיק את האיום מהגבול ולהבטיח ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון.

maximize-image
images-count2+
הרמטכ"ל אייל זמיר בפיקוד צפון | צילום: דובר צה"ל

"לא נפסיק עד להרחקת האיום מהגבול", התחייב הרמטכ"ל. "במקביל לתקיפות, צה"ל מחזק את קו ההגנה הקדמי על מנת להגן על תושבי הצפון. אנחנו ערוכים למערכה ארוכה ונמשיך לפעול ככל שיידרש – בהתקפה ובהגנה – על מנת להבטיח את ביטחון תושבי הצפון לאורך זמן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News