לשכת ראש הממשלה פרסמה הערב (שני) הודעה תקיפה בה נכתב כי הלוגו של הוועדה לניהול עזה שהוצג לישראל שונה לחלוטין ממה שהוצג בעבר וכי ישראל לא תקבל זאת.

בהודעת לשכת ראש הממשלה נכתב: "הלוגו של הוועדה לניהול עזה (NCAG) שהוצג לישראל היה שונה לחלוטין מזה שפורסם הערב. ישראל לא תקבל שימוש בסמל של הרשות הפלשתינית, והרשות הפלשתינית לא תהיה שותפה בניהול עזה".

מוקדם יותר הערב תקף ח"כ אביגדור ליברמן את הסמל החדש: "סופית, ממשלת ה-7 באוקטובר העבירה את השליטה בעזה לרשות הפלשתינית! זאת כמובן בנוסף להכנסת משאיות סיוע, דלק וחשמל למחבלי החמאס. הובטח לנו "ניצחון מוחלט" וקיבלנו ביזיון מוחלט. את ההנהגה הרופסת הזו חייבים לסלק, ויפה שעה קודם!".
בשבוע שעבר חשף עומרי חיים כי בעוד שאותה ועדת טכנוקרטים נמכרת ומשווקת לעולם כגוף שמורכב מפלשתינים נטולי שיוך ארגוני, המציאות מוכיחה כי מנת חלקם של חלק מחבריה היא תמיכה ברוצחי יהודים וקיום פגישות עם הנהגת חמאס בעזה במהלך השנים. יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, חשפנו את הפנים האמיתיות של אותם אנשים שאמורים לנהל את עזה ולקחת את המושכות מארגון הטרור.
