accessibility-icon
share-icon
ארכיון | צילום: פלאש 90
ארכיון | צילום: פלאש 90

לשכת רה"מ על הלוגו של הוועדה לניהול עזה: עבדו עלינו

אליהו עמר

אליהו עמר

טו שבט ה'תשפו (02.02.26)

103

175

like

12

dislike

בהודעה מטעם לשכת ראש הממשלה נכתב כי הלוגו של הוועדה שניהול עזה שפורסם לא סוכם עם ישראל מראש וכי הוצג בעבר סמל שונה • בלשכת רה"מ הבהירו שישראל לא תאפשר שימוש בסמל הרשות הפלשתינית ולא תסכים לשותפות של הרשות בניהול הרצועה


לשכת ראש הממשלה פרסמה הערב (שני) הודעה תקיפה בה נכתב כי הלוגו של הוועדה לניהול עזה שהוצג לישראל שונה לחלוטין ממה שהוצג בעבר וכי ישראל לא תקבל זאת.

maximize-image
images-count1+
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: אורן כהן, פלאש 90

בהודעת לשכת ראש הממשלה נכתב: "הלוגו של הוועדה לניהול עזה (NCAG) שהוצג לישראל היה שונה לחלוטין מזה שפורסם הערב. ישראל לא תקבל שימוש בסמל של הרשות הפלשתינית, והרשות הפלשתינית לא תהיה שותפה בניהול עזה".

maximize-image
images-count1+
הסמל של הוועדה

מוקדם יותר הערב תקף ח"כ אביגדור ליברמן את הסמל החדש: "סופית, ממשלת ה-7 באוקטובר העבירה את השליטה בעזה לרשות הפלשתינית! זאת כמובן בנוסף להכנסת משאיות סיוע, דלק וחשמל למחבלי החמאס. הובטח לנו "ניצחון מוחלט" וקיבלנו ביזיון מוחלט. את ההנהגה הרופסת הזו חייבים לסלק, ויפה שעה קודם!".

בשבוע שעבר חשף עומרי חיים כי בעוד שאותה ועדת טכנוקרטים נמכרת ומשווקת לעולם כגוף שמורכב מפלשתינים נטולי שיוך ארגוני, המציאות מוכיחה כי מנת חלקם של חלק מחבריה היא תמיכה ברוצחי יהודים וקיום פגישות עם הנהגת חמאס בעזה במהלך השנים. יחד עם פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, חשפנו את הפנים האמיתיות של אותם אנשים שאמורים לנהל את עזה ולקחת את המושכות מארגון הטרור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News