נשיא ארה"ב דונלד טראמפ איים הלילה (בין שני לשלישי) על איראן כי ייתכן שארצות הברית תתקוף שוב את מתקני הגרעין במדינה "נעשה זאת שוב – אם יהיה צורך", כתב ברשת החברתית שבבעלותו TruthSocial.
"שר החוץ של איראן, עבאס עראקצ'י, על אתרי הגרעין באיראן: "הנזקים חמורים מאוד, הם נהרסים". כמובן שהם נהרסים, בדיוק כמו שאמרתי, ונעשה זאת שוב, אם יהיה צורך! כפי שרואיין ברט באייר", כתב.
Donald J. Trump Truth Social 07.21.25 08:01 PM EST
Iran’s Foreign Minister, Abbas Araghchi, on the Iran Nuclear Sites: “Damages are very severe, they are destroyed.” Of course they are, just like I said, and we will do it again, if necessary! As interviewed by Bret Baier. Fake…
— Commentary Donald J. Trump Posts From Truth Social (@DailyTruthPosts) July 22, 2025
הוא ביקר את אתרי החדשות, שלדבריו זלזלו בעוצמת המתקפה האמריקאית על איראן, "פייק ניוז CNN צריכים לפטר מיד את ה"כתב" המזויף שלהם ולהתנצל בפניי ובפני הטייסים הגדולים ש"מחקו" את אתרי הגרעין של איראן. CNN מפסידה משמעותית ברמות הרייטינג, כמו גם MSDNC!".

מבצע "עם כלביא": ההצלחות הגדולות והמחירים הכבדים | סיכום
מבצע "עם כלביא": בחודש שעבר, ישראל יצאה לראשונה בתולדותיה לתקיפת פתע באיראן. כבר במכת הפתיחה חוסלו מפקדים בכירים ומדעני גרעין של משמרות המהפכה ונהרסו בסיסים חשובים של משטר האייתללות. לאחר עשרה ימים מתחילת המבצע, ארצות הברית הצטרפה – ותקפה את מתקן הגרעין התת קרקעי הגדול 'פורדו'.

ארה"ב תקפה את מתקני הגרעין באיראן; טראמפ: "פורדו איננו"
טראמפ הודיע על כך ברשת החברתית שבבעלותו, ואמר כי צבא ארצות הברית תקף באיראן שלושה מתקני גרעין – פורדו, נתנז ואיספהאן. "השגנו את יעדנו בתקיפה המוצלחת על שלושת אתרי הגרעין באיראן – פורדו, נתנז ואיספהאן", כתב, "כל המטוסים כבר מחוץ למרחב האווירי האיראני. מטען מלא של פצצות הוטל על האתר המרכזי – פורדו. ברכות ללוחמים האמריקאים האמיצים שלנו".
