כוחותינו תקפו בימים האחרונים את מטה ביטחון הפנים של המשטר האיראני בטהרן את מטה היחידות המיוחדות של ביטחון הפנים הממוקמים באזור, זאת בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין, כך פרסם היום (שישי) דובר צה"ל.
בהודעה שפרסם דובר צה"ל נכתב כי "מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין תקפו בימים האחרונים את מטה ביטחון הפנים של המשטר האיראני, ואת מטה היחידות המיוחדות של ביטחון הפנים הממוקמים במרחב טהרן. מנגנוני ביטחון הפנים מהווים חלק מהגופים הצבאיים של המשטר האיראני".

מוקדם יותר השבוע, כוחותינו השמידו מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני: המפקדה, מלבד היותה סמל שלטון, הינה גורם משמעותי בדיכוי ההפגנות הפנימיות נגד משטר האייתוללות, והיה הגוף המרכזי האחראי על אכיפת החוק וביטחון הפנים.
שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס לתקיפה מוקדם יותר השבוע ואמר: "סופת הטורנדו ממשיכה להכות בטהרן. מטוסי חיל האוויר השמידו עכשיו את מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני – זרוע הדיכוי המרכזית של הדיקטטור האיראני", מסר כ"ץ והדגיש: "כפי שהבטחנו – נמשיך לפגוע בסמלי שלטון ונכה במשטר האייתוללות בכל מקום".

בהצהרתו לתקשורת, דובר צה"ל סקר את פעילות צה"ל במהלך הלילה. "מטוסי חיל האוויר תקפו יעדים נבחרים של תוכנית הנשק הגרעיני. פגענו באתרי תעשייה צבאיים לייצור רכיבי טילים ואתרים לייצור חומרי גלם המשמשים ליציקת מנועי טילים", אמר דפרין והוסיף כי "מטרות אלו היוו את מרכז הכובד התעשייתי של משרד ההגנה האיראני".
דפרין הבהיר כי צה"ל ממשיך לגרוע את יכולות האויב באיראן: "תקפנו את בניין ספנד, מטה תוכנית הגרעין בטהראן. בניין המטה הזה שימש למחקר ולפיתוח אמצעי לחימה מתקדמים. בנוסף, פגענו באתר לייצור רכיב הכרחי בתוכנית הנשק הגרעיני. אנחנו ממשיכים להעצים את הפגיעה באיום הגרעין האיראני על כלל מרכיביו".
