שר הביטחון ישראל כ"ץ התייחס היום (רביעי) לתקיפות שהיו באיראן מוקדם יותר היום ועדכן כי מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני – הושמדה: " נמשיך לפגוע בסמלי שלטון".
"סופת הטורנדו ממשיכה להכות בטהרן. מטוסי חיל האוויר השמידו עכשיו את מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני – זרוע הדיכוי המרכזית של הדיקטטור האיראני", מסר כ"ץ והדגיש: "כפי שהבטחנו – נמשיך לפגוע בסמלי שלטון ונכה במשטר האייתוללות בכל מקום".
חשוב להדגיש כי מדובר בפגיעה בסמל שלטון ולא באתר המשויך לפרויקט הגרעין או לפעילות טרור אחרת נגד ישראל. בדומה לכך, ביום שני הותקפה הטלוויזיה האיראנית – תקיפה דרמטית שתועדה בשידור חי והפכה ל"תמונת ניצחון" בישראל.
בצה"ל הסבירו אז כי מדובר במרכז תקשורת ששימש את הכוחות המזוינים של איראן לפעילות צבאית. התקיפה בוצעה בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין.

בצה"ל מסבירים את תקיפת הטלוויזיה האיראנית
המרכז שימש לקידום פעולות צבאיות תחת כסות אזרחית, תוך שימוש בנכסים ואמצעים אזרחיים. צה"ל מסר כי טרם התקיפה הוזהרו תושבי האזור באמצעים שונים, כולל שיחות טלפון, במטרה לצמצם ככל האפשר פגיעה באזרחים בלתי מעורבים.
