מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם, שנכנס לתפקידו במקום שניים מקודמיו שחוסלו במהלך המלחמה – בראשם המזכ"ל הוותיק חסן נסראללה, התייחס הערב (חמישי) למלחמה בין ישראל לאיראן – ועושה רושם שהוא מסרב ללמוד מהטעויות של קודמיו.
קאסם הציב בנאומו קו ברור: חיזבאללה ניצב לצד טהרן. הוא הגדיר את איראן כ"מגדלור עולמי התומך במדוכאים ובשחרור פלסטין", וטען כי התוקפנות הישראלית, בגיבוי אמריקאי, מתבססת על "תירוץ רופף" של תוכנית הגרעין האיראנית, שלדבריו היא "זכות המובטחת בחוק הבינלאומי".
בקטע המרכזי בנאומו, הבהיר קאסם כי ארגונו לא יהיה צופה מהצד. "אנחנו בחיזבאללה ובהתנגדות האסלאמית איננו ניטרליים בין זכויותיה הלגיטימיות של איראן לבין השקר והתוקפנות של אמריקה, יחד עם הגידול הסרטני 'ישראל'", הכריז.

במה שנשמע כאיום מרומז להצטרפות למערכה, הוסיף קאסם: "אנו מביעים את עמדתנו לצד איראן, הנהגתה ועמה, ונפעל כראות עינינו אל מול התוקפנות הישראלית-אמריקאית האכזרית הזו". הוא הדגיש כי לארגונו יש אחריות "לעמוד לצד איראן ולספק לה את כל סוגי התמיכה שתורמים לסיום העריצות הזו".
קאסם קרא ל"אנשים חופשיים ולוחמי התנגדות" להתלכד סביב המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, וטען כי "ימי התוקפנות האחרונים חשפו את חוסר האונים של ישראל ואת האבדות הכבדות שהיא סובלת". לדבריו, איראן הוכיחה את חוסנה ועמידותה, בעוד ישראל נזקקת לתמיכה אמריקאית.
