הזרועה הלבנונית של האיראנים תישאר מחוץ למערכה? גורם בממשלת לבנון מעריך היום (חמישי) כי גם אם ארצות הברית תצטרף בסופו דבר למתקפה על איראן, ארגון הטרור החיזבאללה לא יצטרף למערכה לעזרת משטר האייתולות, כך לפי דיווח בעיתון הלבנוני אל-ג'דיד.
הדיווח היום מצטרך לדיווח באתמול בעיתון "א-דיאר" הלבנוני לפיו חיזבאללה התחייב למדינת לבנון כי לא ישתתף במלחמה בין איראן לישראל. לדברי ארגון הטרור, ההנהגה האיראנית לא פנתה אליו בנושא, שכן "לטהראן יש את היכולת והאמצעים להגן על עצמה בשלב זה".

על פי דיווחים בתקשורת הערבית, ביום שישי האחרון גינה ארגון הטרור חיזבאללה בחריפות את המתקפה הישראלית על מטרות באיראן. בהצהרתו, טען הארגון כי ישראל פעלה בניגוד לחוק הבינלאומי, והאשים את ארצות הברית בסיוע למתקפה.

בכיר איראני: "כניסת ארה"ב למערכה תוביל להפעלת חיזבאללה"
בהצהרה לא נאמר כי תגיע תגובה נגדית מטעם ארגון הטרור. בתוך כך, גם בסוכנות הידיעות האמריקאית רויטרס ציטטו גורם מטעם חיזבאללה שאמר כי ארגון הטרור לא מתכוון ליזום מטעמו מתקפה נגדית על ישראל בעקבות המבצע הנרחב נגד איראן.
שלל הדיווחים סותרים אמירה של "בכיר איראני" אתמול לאל ג'זירה לפיה "כניסה ישירה של ארצות הברית לעימות מול איראן תביא להפעלת חיזבאללה נגד ישראל".
