כפי שפרסמנו לראשונה בחדשות 14, ישראל תקפה היום (שני) ברשות השידור האיראנית אחרי ששר הביטחון ישראל כ"ץ איים מוקדם יותר כי "שופר התעמולה וההסתה האיראני בדרכו להיעלם. מתחיל פינוי תושבי הסביבה".

צה"ל מממש את תוכנית ערעור המשטר האיראני ומפרסם אזהרת פינוי
בשעות האחרונות, בצעד המהווה עליית מדרגה משמעותית במערכה מול איראן, פרסם דובר צה"ל בערבית אזהרת פינוי ישירה לתושבי רובע ג' בבירה טהרן, המונה למעלה מ-300,000 תושבים.

התוכנית לערעור המשטר האיראני, בתגובה לפגיעה בעורף הישראלי
בהודעה, הדומה לאלו המופצות ברצועת עזה ובלבנון, נקראו האזרחים להתפנות באופן מיידי לקראת תקיפות ישראליות מתוכננות על תשתיות צבאיות של המשטר באזור. ברקע הדברים, תיעודים המציגים אלפי איראנים נמלטים מהעיר, והערכה כי ישראל נערכת לפגוע במטרות משטר אסטרטגיות, בהן הטלוויזיה הממלכתית.
האזהרה הברורה והישירה, שהופצה לצד מפה המפרטת את האזור המיועד לפינוי, לא הותירה מקום לספק. "למען ביטחונכם, אנו מבקשים מכם לעזוב את האזור הנ"ל ברובע ג' של טהרן באופן מיידי", נכתב בהודעת דובר צה"ל.
"בשעות הקרובות, הצבא הישראלי ייכנס לאזור זה, כפי שעשה בימים האחרונים סביב טהרן, כדי לתקוף את התשתית הצבאית של המשטר האיראני. נוכחותכם באזור זה מסכנת את חייכם", נכתב. המהלך מסמן שינוי אסטרטגי, שבו ישראל עוברת מפעולות חשאיות להודעות גלויות שמטרתן להפריד בין האוכלוסייה האזרחית לבין נכסי המשטר, ובכך להגביר את הלחץ הפנימי על ההנהגה בטהרן.
ראש הדסק הצבאי בטלוויזיה האיראנית אמר בשידור כי "אני לא יודע כמה מהקולגות שלי היו בפנים. אני הייתי בקומה הראשונה כשהופצצנו. אני לא יודע כמה מהקולגות שלי נהרגו כשהידים, אני לא יודע כמה נפצעו. אמרו לנו לפנות את האזור, אבל כולם עמדו עד הרגע האחרון כדי להראות לעולם את תמונת העוצמה של איראן".
