פרסמנו בחדשות 14: שוחחנו היום (שלישי) עם גורם מדיני בכיר שהעריך כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יצטרף למקפה באיראן, זאת לאחר ההישגים הגדולים של מדינת ישראל במספר ימים בודדים בלבד בגזרת טהרן. הדברים נאמרו ברקע שורת ביטויים של הנשיא בנושא איראן שהחלה אמש.
בשיחה עם חדשות 14, הגורם המדיני ציין: "ההערכה היא שטראמפ יצטרף התקפית למערכה נגד איראן, בעקבות ההצלחות הגדולות של צה"ל, אנחנו רואים תזוזות חיוביות בכיוון". בנוסף לכך הוא הוסיף כי "בתחילת המבצע טראמפ רצה לראות הישגים ועכשיו הוא רואה אותם. הוא אוהב ווינרים וההערכה בישראל שהוא יחליט להצטרף להתקפה".

בפוסט ברשת החברתית "Truth social" נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כתב: "כעת יש לנו שליטה מלאה ומוחלטת מעל שמי איראן". עוד הוסיף טראמפ: "לאיראן היו מכשירי מעקב אוויריים טובים וציוד הגנה אחר, והרבה ממנו – אבל זה לא משתווה ל'דברים' שתוכננו ויוצרו על ידי אמריקה. אף אחד לא עושה את זה טוב יותר מארצות הברית הישנה והטובה".
בנוסף לסדרת הציוצים של הנשיא שהחלה כבר אתמול בלילה בעת שעזב מוקדם את פסגת ה-G7, ישנם אינדיקציות נוספות להצטרפות ארה"ב למערכה באיראן. היום הבית הלבן פרסם באתר הרשמי שלו שורת ציטוטים של הנשיא דונלד טראמפ לאורך השנים בהם הוא אומר כי אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני. לפי כתבנו המדיני תמיד מורג, הדבר עשוי להיות הכנה של דעת הקהל האמריקנית להתערבות צבאית באיראן.
