נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פרסם היום (שלישי) פוסט ברשת החברתית שלו "Truth Social", בו כתב: "כעת יש לנו שליטה מלאה ומוחלטת מעל שמי איראן".
עוד הוסיף: "לאיראן היו מכשירי מעקב אוויריים טובים וציוד הגנה אחר, והרבה ממנו – אבל זה לא משתווה ל'דברים' שתוכננו ויוצרו על ידי אמריקה. אף אחד לא עושה את זה טוב יותר מארצות הברית הישנה והטובה".
Nobody does it better than the good ol’ USA. 🇺🇸 pic.twitter.com/4yqv9MQWAd
— Trump War Room (@TrumpWarRoom) June 17, 2025
כזכור, הנשיא טראמפ שב מפסגת ה-G7 בקנדה בעקבות "המצב במזרח התיכון", לחדר המצב בבית הלבן שם נמצא לצד הצמרת הביטחונית שלו ועוקב אחרי הלחימה באיראן. במטוס בדרך חזרה לארה"ב אמר טראמפ כי הוא מצפה ל"לא פחות מכניעה מוחלטת של איראן".
