דובר צה"ל בפרסית פרסם הודעת פינוי לתושבי רובע ג' בטהרן, שמונה למעלה מ-300 אלף תושבים, כאשר המטרה המרכזית צפויה להיות הטלוויזיה האיראנית המזוהה עם המשטר האיראני, בעיקר רשת הטלוויזיה IRIB, שמשרדיה ממוקמים ברובע. שמהשר כ"ץ מסר לאחר הודעת הפינוי: "שופר התעמולה וההסתה האיראני בדרכו להיעלם, מתחיל פינוי תושבי הסביבה".

בהודעת הפינוי נכתב: "אזרחים יקרים, למען ביטחונכם, אנו מבקשים מכם לעזוב את האזור הנ"ל ברובע ג' של טהרן באופן מיידי. בשעות הקרובות, הצבא הישראלי ייכנס לאזור זה, כפי שעשה בימים האחרונים סביב טהרן, כדי לתקוף את התשתית הצבאית של המשטר האיראני. נוכחותכם באזור זה מסכנת אנשים.

"אזהרה דחופה לתושבים, עובדים ונוכחים ברובע ג' של טהרן באזור המוצג במפה המצורפת: בשעות הקרובות, צה"ל ייכנס לאזור, כפי שעשה בימים האחרונים סביב טהרן, כדי לתקוף מתקנים צבאיים השייכים למשטר האיראני. אזרחי איראן, למען ביטחונכם, אנא פנו את האזור המסומן ברובע ג' בהתאם למפה. נוכחותכם באזור זה מסכנת את חייכם".
