כוחותינו בחיל האוויר ובחיל הים יירטו הבוקר (ראשון) שבעה כלי טיס בלתי מאוישים ששוגרו לעבר שטח ישראל, בתוך שעה בלבד. מתקפת הכטב"מים היא חלק מתגובת הנגד של איראן למתקפה הישראלית במצבע "עם כלביא".
כחלק מהמלחמה, דובר צה"ל עדכן כי במהלך הלילה זוהו והותקפו משגרי טילים באיראן. בנוסף, חיל האוויר השלים בשעה האחרונה גל תקיפה נוסף במערב איראן לעבר תשתיות לאחסון ולשיגור טילים. התקיפה בוצעה ברקע מטחי הטילים באיראן שגרמו לתוצאות קטלניות במספר מוקדים ברחבי הארץ.
בנוסף לכך, במהלך הלילה תקפו מטוסי חיל האוויר ארבע מטרות מרכזיות בבירת איראן – במה שמתואר כתקיפה דרמטית ביותר. המטרות כללו את משרד ההגנה האיראני, מטה תוכנית הגרעין, מעבדות גרעין וכן מתקני נפט אסטרטגיים שעלו בלהבות.
בין המטרות שזוהו בדיווחים זרים נכללו האתרים בנתנז, פרצ'ין ופורדו. במקביל, הותקפו מחסני טילים בליסטיים, מתקני פיתוח ושיגור, לרבות אתרים הקשורים לחזבאללה ולמיליציות שיעיות פרו-איראניות הפועלות בשטחי סוריה ועיראק.
התקיפות כללו גם בסיסים קדמיים ששימשו לשיגור טילים לעבר ישראל במהלך עימותים קודמים. על פי מקורות ביטחוניים זרים, פעולות אלה לוו במתקפות סייבר מדויקות, אשר שיבשו את מערכות הפיקוד, השליטה וההתרעה של איראן, הביאו להשבתה זמנית של מערכות ההגנה האווירית וגרמו לחסימות תקשורת בקרב ראשי המשטר.
