דובר צה"ל אישר היום (שישי) כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה. בנוסף, לדבריו כוחותינו ממשיכים גם בשעה זו לתקוף מטרות במדינה. דובר צה"ל אפי דפרין ביקש מהציבור להתאזר בסבלנות לאור המתיחות הביטחונית הגוברת.
מוקדם יותר דווח בסוכנות הידיעות האיראנית "פארס" כי כוחותינו תקפו פעם נוספת סביב מתקן הגרעין בנתנז, מתקן העשרת האורניום המרכזי במדינה. הכור היווה מקד מרכזי לתקיפות הלילה ברפובליקה האסלאמית.

דיווח איראני: צה"ל תקף פעם נוספת במתקן הגרעין בנתנז
בסבא"א כתבו בפוסט ברשת X כי "סבא"א עוקבת מקרוב אחר המצב המדאיג מאוד באיראן. הסוכנות יכולה לאשר שאתר נתנז נמצא בין המטרות. הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות האיראניות בנוגע לרמות הקרינה. אנו גם בקשר עם הפקחים שלנו במדינה".
