accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל: "פגענו משמעותית באתר הגרעין בנתנז"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

7

16

like

0

dislike

דובר צה"ל אישר כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה • לדבריו, חיל האוויר ממשיך בשעה זו לתקוף באיראן


דובר צה"ל אישר היום (שישי) כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה. בנוסף, לדבריו כוחותינו ממשיכים גם בשעה זו לתקוף מטרות במדינה. דובר צה"ל אפי דפרין ביקש מהציבור להתאזר בסבלנות לאור המתיחות הביטחונית הגוברת.

מוקדם יותר דווח בסוכנות הידיעות האיראנית "פארס" כי  כוחותינו תקפו פעם נוספת סביב מתקן הגרעין בנתנז, מתקן העשרת האורניום המרכזי במדינה. הכור היווה מקד מרכזי לתקיפות הלילה ברפובליקה האסלאמית.

דיווח איראני: צה"ל תקף פעם נוספת במתקן הגרעין בנתנז

דיווח איראני: צה"ל תקף פעם נוספת במתקן הגרעין בנתנז

3
13.06.25|מיכל בקשי

בסבא"א כתבו בפוסט ברשת X כי "סבא"א עוקבת מקרוב אחר המצב המדאיג מאוד באיראן. הסוכנות יכולה לאשר שאתר נתנז נמצא בין המטרות. הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות האיראניות בנוגע לרמות הקרינה. אנו גם בקשר עם הפקחים שלנו במדינה".

צפו בהצהרת דובר צה"ל:

עקבו אחרינו גם ב-Google News