ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שני) עם נשיא ארצות-הברית, במהלכה אמר הנשיא טראמפ אמר לנתניהו כי ארצות-הברית העבירה הצעה סבירה לאיראן, והיא אמורה לקבל את תשובתה בימים הקרובים.
כמו כן, הנשיא האמריקני עדכן את ראש הממשלה כי הוא מתכוון לקיים סבב שיחות נוסף עם איראן בסוף השבוע. מוקדם יותר התייחס טראמפ לשיחת הטלפון ואמר כי "היא הלכה טוב מאוד", בהתייחס למשא ומתן של ארה"ב עם איראן בנושא הגרעין.

על המשא ומתן עצמו אמר: אנחנו מנסים להשיג עסקה עם איראן כדי שלא יהיה הרס ומוות בקרוב נגלה אם זה אפשרי, והוסיף: "אנחנו עושים הרבה עבודה בנושא איראן עכשיו. הם טובים במו״מ. קשוחים מאוד".
