accessibility-icon
share-icon
צילום: אבי אוחיון, לע"מ
צילום: אבי אוחיון, לע"מ

לשכת רה"מ: ארה"ב העבירה הצעה סבירה לאיראן, מחכים לתשובה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יד סיון ה'תשפה (10.06.25)

9

3

like

0

dislike

לאחר השיחה עם נשיא ארצות הברית, ראש הממשלה אמר כי איראן צפויה להעביר תשובה להצעת ארה"ב להבכם בימים הקרובים • ביום חמישי הקרוב, יתקיים סבב שיחות נוסף בין טהראן לוושינגטון


ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב (שני) עם נשיא ארצות-הברית, במהלכה אמר הנשיא טראמפ אמר לנתניהו כי ארצות-הברית העבירה הצעה סבירה לאיראן, והיא אמורה לקבל את תשובתה בימים הקרובים.

כמו כן, הנשיא האמריקני עדכן את ראש הממשלה כי הוא מתכוון לקיים סבב שיחות נוסף עם איראן בסוף השבוע. מוקדם יותר התייחס טראמפ לשיחת הטלפון ואמר כי "היא הלכה טוב מאוד", בהתייחס למשא ומתן של ארה"ב עם איראן בנושא הגרעין.

maximize-image
המשלחת האיראנית רגע אחרי סבב השיחות הראשון על הגרעין עם האמריקאים בעומאן | צילום: רויטרס

על המשא ומתן עצמו אמר: אנחנו מנסים להשיג עסקה עם איראן כדי שלא יהיה הרס ומוות בקרוב נגלה אם זה אפשרי, והוסיף: "אנחנו עושים הרבה עבודה בנושא איראן עכשיו. הם טובים במו״מ. קשוחים מאוד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News