הנשיא דונלד טראמפ התייחס הערב (חמישי) בהצהרה בבית הלבן לסוגיית הגרעין האיראני ואמר כי "יש רק שתי אלטרנטיבות – או שנפוצץ את מתקני הגרעין של איראן בנחמדות, או שנפוצץ אותם ברשעות". לדבריו, הוא עדיין מקווה לפתור את המשבר מבלי להגיע ל"הפצצות מכל סוג".

כזכור, בתחילת השבוע טראמפ הגדיר את מטרת השיחות עם איראן כ"פירוק מוחלט של תוכנית הגרעין של טהראן, וזאת בריאיון שנתן לרשת NBC, כאשר במקביל הוא מגלה פתיחות מסוימת לדרישות האיראניות לאנרגיה גרעינית "אזרחית", אולם הזהיר מהשלכותיה.
"אני פתוח לשמוע על מה שנקרא אנרגיה גרעינית אזרחית", אמר הנשיא אך הוסיף: "את יודעת, אנרגיה אזרחית לא פעם מובילה לעימותים צבאיים. אנחנו לא רוצים שלאיראן יהיה נשק גרעיני, זו עסקה מאוד פשוטה".
