למרות שהתידרוכים הרשמיים טענו כי הסבב השלישי של שיחות הגרעין שהתקיימו בשבת האחרונה היה "חיובי ואפקטיבי", דיווח איראני טען היום (חמישי) כי סבב השיחות הקרוב עם ארה"ב, שאמור היה להתקיים בשבת הקרובה באירופה, נדחה בעקבות שינויים בעמדותיהם של האמריקאים.
הדברים באים בניגוד לאמירותיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שהביע בתחילת השבוע שביעות רצון מההתקדמות של המשא ומתן בנושא, כשלדבריו: "אני חושב שאנחנו מצליחים מאוד".

במענה לשאלות העיתונאים אמר נשיא ארה"ב: "אני חושב שהולכת להיעשות שם עסקה, זה הולך לקרות בקרוב, אני דיי בטוח. יהיה לנו משהו בלי שנצטרך להפציץ בכל מקום".
כזכור, אמש איים שר ההגנה האמריקאי, פיט הגסת׳ על איראן בעקבות תמיכתה בארגון הטרור התימני החות׳ים, אשר לאחרונה ארצות הברית העצימה את התקפותיה נגדו באופן משמעותי.
"הודעה לאיראן: אנו רואים את תמיכתכם הקטלנית בחות'ים. אנו יודעים בדיוק מה אתם עושים", כתב הגסת׳ ברשת החברתית X,"אתם יודעים היטב למה צבא ארה"ב מסוגל – והוזהרתם. אתם תשלמו את התוצאות בזמן ובמקום שנבחר".
