לאחר סבב השיחות השני שהתקיים היום (שבת) בין איראן וארצות הברית, משרד החוץ של עומאן, אשר שימשה כמתווכת, פרסם הודעה בה נכתב שהצדדים הסכימו להיכנס לשלב הבא של השיחות, במטרה להגיע להסכם שיוודא כי איראן "נקייה לחלוטין מנשק גרעיני ומסנקציות", אך כאשר ביכולתה לפתח אנרגיה גרעינית "לצרכי שלום". עוד נכתב כי סבב המגעים הבא יערך בימים הקרובים בעומאן.
לצד זאת, בשיחה עם התקשורת המקומית, שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י התייחס לשיחות, אשר התקיימו במשך כארבע שעות, ותיאר אותם כ"מועילות" וככאלו שהתקיימו ב"אווירה קונסטרוקטיבית". "רשמנו התקדמות מסוימת במספר סוגיות ומטרות", אמר עראקצי' והוסיף: "הגענו להבנות טובות יותר".

בתוך כך, בסוכנות הידיעות רויטרס דווח אמש מפי מקור איראני בכיר שטהראן מסרה לוושינגטון, כי היא נכונה לקבל על עצמה מגבלות מסוימות על העשרת האורניום שלה, אולם דורשת ערובות לכך שהנשיא טראמפ לא ייסוג בשנית מההסכם כפי שאירע בתקופת כהונתו הראשונה.
במקביל, לפי דיווח נוסף ברויטרס, מקורות ישראלים אמרו היום לסוכנות הידיעות כי ישראל אינה שוללת תקיפה על מתקני הגרעין האיראניים בחודשים הקרובים. זאת, על אף שדווח לאחרונה כי הנשיא טראמפ מסר לראש הממשלה נתניהו שארצות הברית אינה מעוניינת בתקיפה בשלב זה. לפי המקורות, ישראל מסוגלת לבצע תקיפה מגובלת אשר דורשת פחות סיוע אמריקאי.

הדברים באים לאחר שבשבוע האחרון הצדדים פרסמו הצהרות נוקשות בנוגע להעשרת האורניום של טהראן – המהווה אחת הסוגיות המרכזיות במשא ומתן. שר החוץ האיראני הדגיש כי העשרת האורניום אינה פתוחה למשא ומתן ואמר כי "אם האמריקאים יגיעו עם גישה בונה, אני מקווה שנוכל להתחיל בשיחות על מסגרת להסכם אפשרי, אבל אם הם ימשיכו עם גישה לעומתית – ניתקל בקשיים".
התבטאות זו הגיעה לאחר שיועצו הקרוב של טראמפ, סטיב ויטקוף, אשר עמד בראש המשלח האמריקאית לשיחות, פרסם אמש פוסט בחשבונו הרשמי ב-"X" ובו הבהיר כי כל הסכם סופי עם איראן חייב לכלול עצירה והשמדה של תוכנית ההעשרה שלה, זאת בהמשך לראיון שנתן מוקדם יותר לרשת פוקס וממנו השתמע שארה"ב עשויה להתיר לטהראן להעשיר אורניום לרמות נמוכות.
