ברוך הבא הביתה: במסגרת הפעימה החמישית בעסקה עם חמאס, אתמול (שלישי) שוחררו 10 חטופות נוספות ביניהן 9 נשים ונערה אחת בת 17. לאחר 53 ימים, מירב טל התאחדה עם משפחתה בביה"ח באיכילוב, בעלה עדיין נמצא בשבי.
מירב טל, בת 53 מראשון לציון, בת זוגו של יאיר יעקב, אבא של יגיל ואור יעקב ששוחררו בפעימה הרביעית – יום קודם לכן, ואביהם עדיין מוחזק בשבי החמאס. בתיעוד מרגש, נפגשו בני המשפחה והתאחדו בפעם הראשונה מזה כחודש וחצי.



הפעימה החמישית יצאה לפועל אתמול, לאחר שישראל וחמאס האריכו את ההסכם ביניהם בעוד יומיים נוספים. על פי ההסכם, 20 חטופים ישובו לביתם תמורת שחרורם של 30 מחבלים ומחבלות מהכלא הישראלי, הלחימה צפויה להתחדש בסוף השבוע הקרוב.
