בימי הקיץ הלוהטים לא תמיד יש לנו כוח או זמן לשבת במסעדות קלאסיות, בטח כשלא מתחשק לנו תמיד להשתקע במסעדת גורמה עם ארוחת 3 מנות. לכן שמחתי לשמוע שיש ברשת rebar מנות מרענות שאפשר לקחת על הדרך.
אחרי שחברת הגלידות הטמיעה את הקראנצ'י באוצר המילים של כולנו ב"חיוג מהיר", מגיעה הסדרה i'm crunchy של רשת המשקאות, שמבטיחה לסועדים קערות קראנצ'יות עם מרקם כיפי. עבדכם הנאמן, שהרגיש צורך לברר אם מדובר בצעד יומרני של רשת המתמחה בעיקר במשקאות בריאות, או בביצוע מוצלח, הפשיל שרוולים וניגש למשימה.
מבין שלוש אופציות בחרתי לטעום את מנת הפיסטוק, ברוח תקופת הטרנד שפוקד אותנו בכל מקום ובכל תפריט של מסעדה או פריזר בפיצוצייה. הברמנית הגישה לי ביד אחת כפית וביד שנייה קערה אישית עם בננה, מלון, אגוזי לוז ויוגורט, יחד עם תוספות שאני בחרתי, ומעל הכל פוזר בנדיבות רוטב עשיר של פיסטוק.


ניגש לעניין: היה מאוד מרענן ומפתיע לטעום את המעדן הזה, שמתאים למי שרוצה לסגור פינה או לאכול משהו על הדרך. המנה, שהסתיימה מוקדם מן הרצוי, מתאימה לשלב של "בין ארוחות", משום שהיא לא ארוחה בפני עצמה ולא תשביע אדם רעב. מנת הפיסטוק שדגמתי היא אידיאלית לחובבי המתוק ובעיקר למי שמחפש מפלט מהחום ורוצה להתפנק בעונה החמה.
כשרות: הרשת כשרה.

