לאחר שערוצים 12 ו-13 בחרו שלא לשדר אתמול (מוצאי שבת) את ההצהרה של רה"מ נתניהו בהמשך להסכם עם לבנון, דוברות הליכוד הוציאה הודעה רשמית שבה תקפה בחריפות את הערוצים וכינתה אותה "ערוצי תעמולה".

נתניהו: "אקים ממשלה רחבה; נטיל סנקציות על מי שלא לומד תורה"
בהודעה נכתב כי "ערוצים 12, ו-13 לא שידרו אתמול את מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה נתניהו, לאחר הסכם היסטורי בלבנון. זה לא יפריע להם להתלונן כאילו ראש הממשלה נתניהו לא מדבר לציבור. ערוצי תעמולה!".
יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה הצהרתו של נתניהו לא משודרת בערוץ מרכזי. באפריל האחרון ערוץ 12 התעלם לחלוטין מהצהרת נתניהו, בעוד ערוץ 13 שידר אותה במשך דקות ספורות ולאחר מכן חזר לאולפן. בערוצים 14 ו-15 ההצהרה שודרה במלואה.

הרקע להחלטה של 12 ו-13 להתעלם מההצהרה נובע בין היתר מכך שרה"מ בוחר שלא להתראיין לערוצים אלו. המתח ששורר בין הצדדים קיים כבר שנים רבות, כאשר נתניהו עצמו סבור כי כלי התקשורת מתנהלים באופן שאינו ראוי.
