דובר צה"ל הותיר לפרסום היום (ראשון) כי סרן דוד חזות, בן ה-21 מאשקלון, מפקד מחלקה בגדוד 12 בחטיבת גולני, נפל בקרב בדרום לבנון. עוד נמסר כי "באירוע שבו נפל סרן דוד חזות ז"ל, נפצע לוחם צה"ל באורח קל. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחתו עודכנה".

התקרית התרחשה בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר, כוח מצוות קרב חטיבתי של גולני שפעל במרחב דיר סיריאן נתקל במחבל חיזבאללה. במהלך ההיתקלות, המחבל פתח באש לעבר הכוח.
כאמור, כתוצאה מהירי נפל סרן דוד חזות ז"ל ונפצע לוחם נוסף. הלוחמים השיבו באש לעבר המחבל, שלא חוסל במקום. בהמשך תקף צה"ל את המרחב באמצעות ארטילריה.

הלווייתו של סרן דוד חזות ז"ל תיערך היום בשעה 17:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגבעת ציון שבאשקלון. ראש העירייה, תומר גלאם, ספד לו: "העיר אשקלון מרכינה את ראשה וכואבת על נפילתו של סרן דוד חזות ז"ל, תושב העיר, מפקד מחלקה בגדוד 12 בחטיבת גולני, שנפל בקרב על הגנת המולדת בדרום לבנון, בן 21 בנופלו. דוד הותיר אחריו אם ואחות ומשפחה קרועת לב. עיריית אשקלון תלווה את המשפחה בשעתה הקשה ותעמיד לרשותה את כל הסיוע הנדרש".
בשבוע שעבר הובאו למנוחות שבעה מלוחמינו שנפלו בלבנון. סא"ל דור בן שמחון, מג"ד 52, נפל לצד שלושה מחייליו בפיצוץ טנק. סמ"ר נוה חבשוש, סמ"ר ליאב כבביה וסמ"ר יואב קליין.

רס"ל אלכסנדר פילין, בן ה-29 נהרג מפיצוץ מטען בכפר א-טייבה, רס"ל ניר בן ארי, בן ה-21 נהרג מירי רקטות ורחפני נפץ של חיזבאללה ורס"ר במיל' באסל סויד בן ה-32 נהרג מהתהפכות משאית תדלוק צבאית.
