accessibility-icon
share-icon
צילום: חנוך פוגל

בני ברק: מפגיני שמאל ירדו לכבישים, המשטרה סגרה רחוב מרכזי

דסק C14

דסק C14

לפני שעתיים

90

24

like

155

dislike

מפגיני שמאל חסמו את הכניסות והיציאות מהעיר בני ברק, בטענה שהם ״מוחים על חסימות כבישים״ • המפגינים התפרעו ותועדו מתקוטטים עם עוברי אורח, תוך שהם מונעים תנועת תושבים ואוטובוסים • המשטרה לא נקטה באלימות ואף חסמה ציר מרכזי בעיר


רוצה שנקריא לך?

מגישים

מפגיני שמאל החלו היום (שישי) לחסום את הכניסות והיציאות מהעיר בני ברק, במה שהוגדר על ידם כ״מחאה על חסימות כבישים״. חסימות אלו משבשות באופן משמעותי את התנועה בעיר, ומנעו מתושבים רבים ומאוטובוסים לנסוע בחופשיות בערב שבת קודש.

תיעוד האכיפה הבררנית של המשטרה | צילום: אכיפה בררנית
maximize-image
images-count1+
הפגנות השמאל בבני ברק | צילום: חנוך פוגל
maximize-image
images-count1+
הפגנות השמאל בבני ברק | צילום: חנוך פוגל

על פי תיעודים מהשטח, המפגינים התפרעו ונראו מתקוטטים עם עוברי אורח שניסו לעבור במקום. התנהלות זו יצרה כאוס ומתח רב באזור, והותירה תושבים רבים לכודים בתוך העיר או מחוצה לה, ללא יכולת להגיע ליעדם.

צילום: חנוך פוגל
צילום: חנוך פוגל

בניגוד להתנהלות המשטרה בהפגנות של הציבור החרדי, השוטרים שהגיעו למקום לא נקטו באלימות כלפי המפגינים. יתרה מכך, המשטרה אף חסמה את אחד הצירים המרכזיים של העיר, למרות שהמחאה עצמה הוגדרה כבלתי חוקית.

עקבו אחרינו גם ב-Google News