מפגיני שמאל החלו היום (שישי) לחסום את הכניסות והיציאות מהעיר בני ברק, במה שהוגדר על ידם כ״מחאה על חסימות כבישים״. חסימות אלו משבשות באופן משמעותי את התנועה בעיר, ומנעו מתושבים רבים ומאוטובוסים לנסוע בחופשיות בערב שבת קודש.


על פי תיעודים מהשטח, המפגינים התפרעו ונראו מתקוטטים עם עוברי אורח שניסו לעבור במקום. התנהלות זו יצרה כאוס ומתח רב באזור, והותירה תושבים רבים לכודים בתוך העיר או מחוצה לה, ללא יכולת להגיע ליעדם.
בניגוד להתנהלות המשטרה בהפגנות של הציבור החרדי, השוטרים שהגיעו למקום לא נקטו באלימות כלפי המפגינים. יתרה מכך, המשטרה אף חסמה את אחד הצירים המרכזיים של העיר, למרות שהמחאה עצמה הוגדרה כבלתי חוקית.
