מפגיני שמאל חסמו היום (שישי) את הכניסות והיציאות לעיר בני ברק בערב שבת קודש, וגרמו לשיבושים קשים בתנועה ולזעם רב בקרב התושבים. לאחר יותר משעה של חסימות, המפגינים החלו להתפנות, אך המשטרה התמהמהה בפתיחת הכבישים, מה שאילץ תושבים רבים ללכת ברגל בתקווה להגיע לבתיהם לפני כניסת השבת.
תיעודים שהופצו ברשתות החברתיות הציגו את המפגינים מתפרעים, יוצרים פרובוקציות ומתקוטטים עם עוברי אורח, תוך שהם חוסמים צירים מרכזיים בעיר. בניגוד להתנהלות המשטרה בהפגנות קודמות של הציבור החרדי, הפעם נמנעו השוטרים משימוש באלימות, ואף נראו מחויכים ושלווים. סנ"צ יובל שביט, מפקד תחנת בני ברק-רמת גן, שתועד בעבר פועל באלימות נגד מפגינים בבני ברק, נראה לוחץ ידיים למפגינים.

התיעודים המרתיחים עוררו סערה ציבורית וביקורת חריפה על התנהלות המשטרה והשר איתמר בן גביר, באכיפה בררנית ובאלימות כלפי תושבי בני ברק, לעומת סובלנות כלפי מפגיני השמאל. התושבים היהודים הביעו זעם על העיכוב בפתיחת הכבישים בערב שבת קודש, ועל כך שנאלצו לצעוד ברגל כדי להגיע לבתיהם בזמן.
