accessibility-icon
share-icon
צפו | מתוך שידורי ערוץ 14

רס"ר במיל' באסל סויד מפקיעין נפל בפעילות מבצעית בלבנון

אפרת ברינר

אפרת ברינר

לפני שעתיים

14

45

like

10

dislike

צה"ל התיר לפרסום כי רס"ר במיל' באסל סויד, בן 32 מהיישוב פקיעין, נפל במהלך פעילות מבצעית בדרום לבנון • סויד, לוחם בחטיבת גולני, נהרג כתוצאה מהתהפכות כלי רכב צבאי במרחב הכפר רב א-תלתין • באירוע נפצע לוחם נוסף באורח בינוני, והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים


טרגדיה כואבת לכוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון: צה"ל התיר הבוקר (חמישי) לפרסום כי רס"ר במיל' באסל סויד ז"ל, לוחם בצוות הקרב החטיבתי של גולני, נהרג אמש בשעות הלילה המאוחרות כתוצאה מהתהפכות כלי רכב צבאי במהלך פעילות מבצעית במרחב הכפר רב א-תלתין.

maximize-image
images-count2+
פעילות כוחותינו בלבנון, ארכיון | צילום: דובר צה"ל

התאונה הקשה התרחשה בסביבות השעה 22:50, כאשר כלי הרכב שבו נעו הלוחמים התהפך במהלך נסיעה מבצעית בשטח המורכב של דרום לבנון. כתוצאה מהתהפכות הרכב, נהרג רס"ר באסל סויד ז"ל במקום. לוחם נוסף שהיה עמו נפצע באורח בינוני; הוא פונה לקבלת טיפול רפואי דחוף בבית חולים, ומשפחתו עודכנה בפרטי האירוע.

צה"ל מביע את השתתפותו העמוקה בצער המשפחה וימשיך ללוותה בשעה קשה זו. האירוע מתוחקר כעת על ידי גורמי הצבא במטרה להפיק לקחים ולמנוע הישנות של תאונות דומות.

maximize-image
images-count2+
רס"ר באסל סויד ז"ל | צילום: דוברות רמב"ם

מהמרכז הרפואי רמב"ם בחיפה נמסר כי" משפחת המרכז הרפואי רמב"ם המומה וכואבת בעקבות הידיעה על נפילתו בפעילות מבצעית בלבנון של רס"ר במילואים באסל סויד, תושב פקיעין בן 32 במותו. באסל היה רכז תפעול בהנהלה אדמינסטרטיבית ברמב"ם – תחום שבו בלט ובא במגע עם רוב מוחלט של 6500 עובדי בית החולים".

ד"ר מיכל מקל מנכל"ית רמב"ם ספדה: "זהו יום עצוב מאוד עבור כל משפחת רמב"ם – להתעורר לבשורת איוב כזו. הלב נשבר. באסל עשה מאות ימי מילואים בשנים האחרונות , אדם שנתן מעצמו מעל ומעבר לחברה הישראלית, וגם פה ברמב"ם הוא מוכר היטב בזכות המסירות החריצות, והנכונות לעזור שלוו תמיד בחיוך. הוא היה פעיל מאוד בהתארגנות של בית החולים באירועי המלחמה והכל בנועם ושלווה. אני שולחת חיבוק חם למשפחתו בפקיעין שעטופה כעת באבל הכבד. מי ייתן ולא יידעו עוד צער".

רס"ר במיל' באסל סויד
maximize-image
images-count2+
צילום: דובר צה"ל

גם ניסים חיים, סמנכ"ל משאבי אנוש תפעול ותשתיות ברמב"ם: "באסל היה חלק ממשפחת רמב"ם, עובד מסור, אהוב ומוערך, שהיווה דוגמה למחויבות, אחריות ונתינה – בבית החולים ובשירות המדינה. רק לפני כשבועיים התנוססה תמונתו של באסל על גבי מסכי בית החולים, במסגרת קמפיין ההוקרה למשרתי ומשרתות המילואים של רמב"ם.

"הקמפיין ביקש להאיר את פניהם וסיפורם של עובדי ועובדות רמב"ם המשלבים בין שליחותם בבית החולים לבין שירותם במילואים ובמסגרתו הוצגו עובדי בית החולים בתמונה מחולקת לשניים – חצי במדי העבודה שלהם ברמב"ם וחצי במדי צה"ל – כסמל לזהות הכפולה, לאחריות ולמסירות שהם נושאים מדי יום. היום, אותה תמונה מקבלת משמעות כואבת במיוחד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News