סוכנות הידיעות "רויטרס" מדווחת היום (שני), מפי גורמים המעורים בפרטים, כי ארצות הברית מעריכה במידה גבוהה של ודאות כי במהלך המלחמה הושמד כשליש מארסנל הטילים של איראן.

על פי הדיווח, המודיעין האמריקני מצביע על כך שמעבר לשליש שהושמד באופן ודאי, שליש נוסף מהארסנל האיראני ככל הנראה ניזוק, הושמד או נקבר בתוך מנהרות ובונקרים תת-קרקעיים כתוצאה מהתקיפות.
הגורמים הוסיפו כי תמונת המצב המודיעינית בנוגע למערך הכטב"מים (כלי טיס בלתי מאוישים) של איראן דומה לזו של מערך הטילים. אחד המקורות ציין כי ניתן לקבוע בוודאות שגם כשליש מארסנל הכטב"מים האיראני הושמד במהלך תקופת הלחימה.
