בעוד שהמשטרה אישרה ביום חמישי כי הפיגוע בו נרצח הנער יהודה שרמן הי"ד, ואחיו דניאל, נפצע באורח קשה, ישנם כתבים צבאיים, שבמקום להשתמש בחובתם העיתונאית, ובמקום לשים את כובד משקלם על הפיגוע הרצחני, הם מתעלמים ממנו, ובוחרים להתעסק בבעיה, שלטענתם היא הדבר העיקרי והבעייתי והיא – טרור המתנחלים.

הקמפיין התחיל כאשר משפחת שרמן עדיין יושבת שבעה, מספר אנשי תקשורת המתיימרים להיות עיתונאים, במקום לחזק את המשפחה וההתיישבות, ולדרוש מהצבא לפעול בעוצמה נגד הטרור, הם פתחו בקמפיין מתוזמר של "אלימות המתנחלים".

המשטרה מאשרת: המחבל שרצח את יהודה שרמן פעל ממניע לאומני
אותם אנשי תקשורת צייצו פעם אחר פעם, נגד המתיישבים ואנשי החוות, והאשימו אותם במעשי "טרור", נגד ערבים. אולם, כאשר המשטרה הוציאה את ההודעה על הפיגוע, אותם "עיתונאים" לא טרחו להודיע לציבור העוקבים – כי הערבי רצח יהודי ממניע לאומני.

הגדיל לעשות, הכתב הצבאי של תאגיד השידור הציבורי, רועי שרון, שכתב בעוקצנות: "החוקים: אם ערבי נהרג זה חיכוך, אם יהודי נהרג זה פיגוע". רק לאחר שעה נזכר שרון להבהיר את דבריו במקצת וכתב כי אין לו כל בעיה עם המסגור של הרצח כפיגוע.
בנוסף כתב שרון: "שלושה מאחזים הוקמו ביממה האחרונה בשטחי איי, ועוד אחד בשטח בי ואחד בשטח סי. חמישה פלשתינים נורו מאש חיה של פורעים יהודים, אחד הפצועים במצב אנוש. שיא חדש באיבוד השליטה של אלוף פקמ"ז, גם במונחי החודש האחרון".

כתבת נוספת של התאגיד, כרמלה מנשה כתבה אף היא: "לא לפרסם ולהתעלם מהטרור היהודי בשטחים זו פגיעה ישירה בערכים הבסיסיים שעליהם מושתתת העיתונות ,זה לא שאלה של ימין או שמאל – זו שאלה של אמת, אחריות, מוסריות. תפקידה של העיתונות הוא להאיר, לא להסתיר. מי שבוחר להתעלם מכך – שיחזיר את תעודת העיתונאי שלו ויחפש מקצוע אחר".
נבהיר, שמנשה נכון לרגע כתיבת שורות אלו, לא דיווחה בעמוד ה-X שלה אף לא מילה אחת על הפיגוע הרצחני, אך פרסמה שלושה פוסטים על "אלימות המתנחלים". גם רועי שרון פרסם לפחות שישה פוסטים בנושא, אך לא את הודעת המשטרה, כי מדובר בפיגוע.
תושבי יהודה ושומרון מתמודדים יומם ולילה מול טרור רצחני במיוחד, ובעוד שמאות אלפי יהודים גרים בין עשרות כפרים של ערבים תומכי חמאס, אותם אלה שרק מחכים לשעה ולרגע שבהם יוכלו לעלות על רכב טויוטה לבן, ולהתקדם לעבר ערי ישראל, אותם כתבים בוחרים פעם אחר פעם, להתעלם מהטרור.
תושבי יהודה ושומרון בכלל, ונערי החוות בפרט, הם חומת ההגנה הגדולה של מדינת ישראל. כל חווה נוספת שקמה בשטח מרחיקה את התסריט האיום של אירועי השבעה באוקטובר. אנשי החוות והגבעות, מגינים עלינו ועל עתידנו, בגופם. אותם אלה שרודפים אותם ייתנו את הדין על הפגיעה בביטחון ישראל ועל עידוד הטרור.
