נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הודיע היום (חמישי) ב-Truth Social כי לבקשת איראן דחה את הדד-ליין לתקיפת מתקני האנרגיה ב-10 ימים, ושלל את הדיווחים על כשלים במשא ומתן: "זה פייק ניוז".

טראפ תיאר את התקדמות המגעים בין הצדדים, והדגיש כי "השיחות נמשכות, ולמרות הצהרות שגויות מצד 'תקשורת הפייק ניוז' ואחרים שטוענים אחרת, הן מתקדמות".
מוקדם יותר היום, ציין הנשיא האמריקני כי באיראן "מתחננים לעסקה", וציין שבארצות הברית העריכו "שייקח בערך ארבעה עד שישה שבועות להשלים את המשימה שלנו", אך לוח הזמנים התקצר מהצפוי.

"המשטר האיראני כבר מתחיל להודות בפני עצמו שהוא הובס באופן מכריע", הוסיף טראמפ, ותיאר את חשיבות המבצע: "הכול נעצר כי פעלנו בזמן עם מפציצי ה-B2, באחת מתקיפות האוויר הגדולות בהיסטוריה, אולי הגדולה ביותר. זה קרה בחשכה מוחלטת, בלי ירח ובלי אור. כל פצצה פגעה בדיוק במטרה, והשמידה לחלוטין את המקום".
הנשיא האמריקני הציג את הסכנה שריחפה מעל ישראל והאזור: "הם היו משתמשים בפצצה גרעינית נגד ישראל. לאחר מכן הם היו משתמשים בה גם נגד המדינות השכנות, ואז היו פונים אלינו. היה לנו נשיא חלש, והם היו גורמים לנזק עצום".

נראה כי טראמפ תולה תקוות שאפתניות למדי בשלטון הטרור. לדבריו, "עכשיו יש להם את ההזדמנות לנטוש לצמיתות את שאיפותיהם הגרעיניות ולסלול דרך חדשה קדימה. נראה אם הם רוצים לעשות את זה. אם לא, אנחנו נהיה הסיוט הגרוע ביותר שלהם".
