שורת התבטאויות חריפות במיוחד המיוחסות לדובר ראש הממשלה, זיו אגמון, מעוררות זעזוע במערכת הפוליטית. לפי הפרסום של עמית סגל, אגמון השמיע לאורך זמן אמירות קשות כלפי שורת גורמים – החל בעדות המזרח, דרך חברי כנסת מהליכוד ועד מפלגות ואישים בכירים בזירה הציבורית.

על עדות המזרח אמר אגמון: "לא טוב שפתחו את מרוקו לתיירות ישראלית, עכשיו אנחנו יודעים מאיפה המרוקאים שלנו הגיעו. מאפריקה. בבון זה קוף". גם חברי הכנסת מהליכוד לא נותרו מחוץ למתקפה. לדבריו: "ואטורי זה בבון, רביבו – מרוקאי מפגר. לא ברור איך האנשים האלה נבחרים לכנסת. אלי דלל – כלומניק. מי היה מכיר את האנשים האלה? איזה בבונים. חבל שאי אפשר לשריין את כל הרשימה ולגמור את הפריימריז".
בהמשך החריף את הטון ואמר: "צריך לפרסם מודעה – דרושים אנסים ורוצחים לרשימת הליכוד לכנסת, כי כבר יש גנב, פורץ וחוטף". עוד הוסיף כי היה מעדיף להשתלב במחנה פוליטי אחר: "אני באמת הרבה יותר מתאים לו מאשר לקופים", בהתייחסות לרצונו לקבל "מקום ברשימה של גנץ". גם מפלגת ש"ס הותקפה בדבריו: "רק לקחת כסף הם יודעים, המפלגה הזאת".

בהתבטאות נוספת, לאחר טבח שבעה באוקטובר, אמר אגמון: "הליכוד גמר את הקריירה. צריך שהמצרים יפרסמו את ההקלטה של השיחה עם ביבי, הוא גמור". גם רעיית ראש הממשלה הוזכרה: "כשאמסלם אמר שהמפגינים הם עם רולקס, למה הוא שכח לומר שאשת ראש הממשלה עם תיק של דיור ששווה כמו רולקס".
עוד קודם לכן, ערב הבחירות האחרונות, אמר על נתניהו: "ביבי התעלף בבית הכנסת בכיפור. למה לפיד לא מנגן על זה שהוא כבר זקן ואנחנו צריכים מנהיג לטווח ארוך?".

מוקדם יותר הערב פרסם כתבנו מוטי קסטל על הטלטלה הצפויה בלשכת רה"מ, במסגרתה זיו אגמון יודח ככל הנראה מתפקידו לצד בכיר נוסף בלשכה. מטעמו של זיו אגמון לא נמסרה תגובה עד כה.
