בפעם השביעית מהבוקר, אזעקות הופעלו היום (שלישי) ביישובי הדרום בעקבות שיגור נוסף שבוצע משטח איראן. מערכות ההגנה האווירית הופעלו ליירוט המטרות, וכוחות משטרה וחבלנים של מחוז הדרום עורכים כעת סריקות לאיתור חלקי יירוט או נפילות בנגב. במשטרה שבים ומדגישים בפני הציבור: "יש להימנע מהגעה לאתרי נפילות, לא לגעת בשרידי יירוט ולאפשר לכוחות לבצע את עבודתם". בשלב זה לא ידוע על נפגעים.

המטח השביעי הנוכחי מגיע לאחר רצף אירועים קשה לאורך כל שעות היום. המטח השישי ששוגר מוקדם יותר הוביל לפציעתם של חמישה בני אדם בפזורה הבדואית שבדרום. בין הפצועים, שני תינוקות שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה כשמצבם מוגדר קל.
ממד"א נמסר כי פראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו גבר כבן 40 במצב בינוני עם חבלות בגפיים, וכן אישה כבת 40 ושני תינוקות במצב קל. במוקד נוסף בדרום נפצע אדם אחד באורח קל. חבלני המשטרה פעלו בזירה לבידוד פריטי האמל"ח וסריקת חלקי יירוט נוספים במרחב.

החל משעות הבוקר שוגרו טילים מאיראן גם לעבר גוש דן. בלב תל אביב נפגע בניין מגורים ומכוניות סמוכות, ושישה בני אדם נפצעו באורח קל. יואל משה, חובש מד"א שהגיע לזירה, תיאר: "ראינו הרס, עשן והמולה. ביצענו סריקות מהירות כדי לוודא שאין לכודים בתוך המבנה". כשעה לאחר מכן זוהתה נפילה בשטח פתוח בסמוך לבאר שבע.
בגזרה הצפונית, נמשך הירי מלבנון. רקטה התפוצצה בלב אזור עירוני בקריית שמונה, סמוך למסעדה מקומית. נזק כבד מאוד נגרם למבנה ולמספר כלי רכב, אך בנס האירוע הסתיים ללא נפגעים בנפש. פיקוד העורף הורה לתושבי העיר להישאר בסמיכות למרחבים מוגנים בשל החשש ממטחים נוספים.

במקביל למגננה בעורף, צה"ל פועל בעוצמה בהתקפה. היום הודיע צבא הגנה לישראל כי השלים גל תקיפות נרחב לעבר אתרי ייצור של משטר הטרור האיראני במספר מרחבים באיראן. בלבנון, חיל האוויר השמיד מפקדות של יחידת 'כוח רדואן' בביירות ותקף מפקדת טרור שהוקמה בתוך מבנה תחנת הרדיו 'נור' בכפר א-טירי.
שר הביטחון ישראל כ"ץ, שקיים הערכת מצב אסטרטגית בבור, הבהיר כי צה"ל פועל להשמדה שיטתית של תשתיות הטרור: "הבטחנו להביא ביטחון לתושבי הצפון – וכך בדיוק נעשה". כ"ץ אף ציין כי חיל האוויר השלים את השמדתם של חמשת הגשרים המרכזיים מעל נהר הליטאני, ששימשו כעורקי האספקה המרכזיים של חיזבאללה.
