אזעקות הופעלו היום (ראשון) באזורים רבים בצפון ביניהם הגליל, הגולן והעמקים, בעקבות שני מטחי טילים ששוגרו לעבר ישראל תוך דקות בודדות. פיקוד העורף הודיע כי יש להיכנס למרחבים המוגנים עד שמערכות ההגנה יסכלו את האיום מאיראן.

מוקד מד"א הודיע כי בשני המטחים לא דווח על נפגעים, בעד שבצה"ל פרסמו כי הטיל השני ששוגר נפל, לראשונה מתחילת מבצע "שאגת הארי", בשטח לבנון. מטחים אלו מסמכים יום עמוס בשיגורים לעבר מדינת ישראל ואזעקות שהופעלו מהדרום ועד הצפון.
בפיקוד העורף שבים ומדגישים כי אין להתקרב לנפלים, רסיסים או לכל חפץ חשוד אחר. במקרה של זיהוי נפל בשטח יש להתרחק מיד מהמקום ולדווח ללא דיחוי למוקד 100 של המשטרה.
