לקראת הפסגה עם טראמפ: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הלילה (בין שלישי לרביעי) בבלייר האוס בוושינגטון עם השליחים המיוחדים של נשיא ארה"ב, סטיב וויטקוף וג'ארד קושנר.

בפגישה דנו הצדדים בסוגיות אזוריות, והשליחים וויטקוף וקושנר עדכנו על סבב השיחות הראשון אותו קיימו עם איראן ביום שישי האחרון, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.
בתוך כך, במוקד ביקורו של ראש הממשלה בוושינגטון עומד הניסיון להציג בפני טראמפ את עמדת ישראל בנוגע למשא ומתן בין ארה"ב לאיראן, מהלך שבירושלים רואים כניסיון של טהרן להטעות ולמשוך זמן.

בלב הפגישה בין השניים תעמוד הסוגיה האיראנית, כשנתניהו צפוי להבהיר לנשיא כי כל הסכם שייחתם חייב לכלול את פירוק פרויקט הגרעין, אפס יכולת העשרה, פיקוח הדוק, וגם טיפול בנושאי הטילים הבליסטיים ופריסת המליציות.
