לאחר שסוחרים בבזאר הגדול של טהרן, בו התלקחו הפגנות הדמים לראשונה בסוף דצמבר, קראו לאחרונה לבעלי חנויות ברחבי המדינה לצאת שוב לרחובות ב-17-18 בפברואר המשטר האיראני כנראה לכנס ללחץ ושלט חדש הופיע היום (ראשון) בכיכר פלשתין בטהרן.
שלט איום חדש בכיכר "פלסטין" במרכז טהרן עם מסר בעברית בניסיון להפחיד את הציבור הישראלי מ"גשם של טילים" למרכז הארץ.
האיום הזה הוא כמו הכרזת מלחמה… לא השכלנו לסיים את העבודה ביוני כשהמשטר האיראני כבר הובס בלחימה והמטוסים שלנו טיילו בשמים של איראן, אבל במערכה הבאה אין לנו ברירה אלא… pic.twitter.com/qngiHiWnbV— יוסף חדאד – Yoseph Haddad (@YosephHaddad) February 8, 2026
יוסף חדד כתב: "האיום הזה הוא כמו הכרזת מלחמה. לא השכלנו לסיים את העבודה ביוני כשהמשטר האיראני כבר הובס בלחימה והמטוסים שלנו טיילו בשמים של איראן, אבל במערכה הבאה אין לנו ברירה אלא להנחית יחד עם ארה"ב מכות מחץ קשות ולסייע לעם האיראני להביא לסוף משטר הטרור ולוודא שבפעם הבאה שבכיכר הזו יתלו שלט בעברית, יהיה כתוב עליו: 'תודה ישראל מהעם האיראני החופשי!'".
אמש, התעוררה מחדש מחאת סוחרי הבזאר של טהרן. "אנו מזמינים את אנשי איראן האצילים ברחבי המדינה לשמור בו זמנית, בעריהם, את זכר המתים בחיים ולהמשיך את ההתקוממות הלאומית", אמר איגוד סחר של עובדי בזאר בערוץ הטלגרם שלו. המטרה, כך נכתב בהצהרה "לנקום את טבח הרחוב הגדול ביותר בהיסטוריה העכשווית".
