accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

האיום החדש של איראן על ישראל - שמופיע בלב טהרן

אליהו עמר

אליהו עמר

כא שבט ה'תשפו (08.02.26)

11

86

like

0

dislike

מנסים להשיב אש במלחמת האיומים: ב"כיכר פלשתין" בטהרן נתלה שלט ענק עם מפה של גוש דן • "מול גשם של טילים, זה אזור קטן!", נכתב בשלט שמתחתיו מופיעות ערי מרכז הארץ • אמש קראו שוב הסוחרים בבזאר של טהרן לחדש את ההפגנות נגד המשטר הרצחני


לאחר שסוחרים בבזאר הגדול של טהרן, בו התלקחו הפגנות הדמים לראשונה בסוף דצמבר, קראו לאחרונה לבעלי חנויות ברחבי המדינה לצאת שוב לרחובות ב-17-18 בפברואר המשטר האיראני כנראה לכנס ללחץ ושלט חדש הופיע היום (ראשון) בכיכר פלשתין בטהרן.

יוסף חדד כתב: "האיום הזה הוא כמו הכרזת מלחמה. לא השכלנו לסיים את העבודה ביוני כשהמשטר האיראני כבר הובס בלחימה והמטוסים שלנו טיילו בשמים של איראן, אבל במערכה הבאה אין לנו ברירה אלא להנחית יחד עם ארה"ב מכות מחץ קשות ולסייע לעם האיראני להביא לסוף משטר הטרור ולוודא שבפעם הבאה שבכיכר הזו יתלו שלט בעברית, יהיה כתוב עליו: 'תודה ישראל מהעם האיראני החופשי!'".

אמש, התעוררה מחדש מחאת סוחרי הבזאר של טהרן. "אנו מזמינים את אנשי איראן האצילים ברחבי המדינה לשמור בו זמנית, בעריהם, את זכר המתים בחיים ולהמשיך את ההתקוממות הלאומית", אמר איגוד סחר של עובדי בזאר בערוץ הטלגרם שלו. המטרה, כך נכתב בהצהרה "לנקום את טבח הרחוב הגדול ביותר בהיסטוריה העכשווית".

עקבו אחרינו גם ב-Google News