accessibility-icon
share-icon
טילים איראניים | צילום: שאטרסטוק
טילים איראניים | צילום: שאטרסטוק

האיראנים ממשיכים לאיים: "הגישה שלנו לבסיסים אמריקאים קלה"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יח שבט ה'תשפו (05.02.26)

14

27

like

5

dislike

לאחר סערת הדיווחים הכוזבים על הביטול השיחות בעומאן - באיראן ממשיכים לשגר איומים לעבר ארצות הברית • דובר הצבא של משטר האייתוללות הצהיר: "אם תפרוץ מלחמה, היא תקיף את כל האזור - הגישה שלנו לבסיסים אמריקאים קלה"


דובר צבא איראן שיגר היום (חמישי) איום חריג לעבר ארצות הברית, וזאת על רקע המתיחות הגוברת והאיומים ההדדיים לקראת תקיפה, כמו גם סבב שיחות הגרעין הצפוי בעומאן מחר בבוקר. בין היתר, הצהיר הדובר, מוחמד אקראמיניה, כי הם "מוכנים להתמודד עם כל אפשרות וכל תרחיש".

maximize-image
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

אקראמיניה פירט את האמל"ח שאיתו איראן מאיימת על האמריקאים, ומבהיר: "אנו מוכנים להגן על עצמנו, ונשיא ארה"ב הוא זה שצריך לבחור בין פשרה למלחמה; הכוחות המזוינים האיראנים מוכנים לשתי האפשרויות".

גורם אמריקני מאשר: השיחות עם איראן בשישי יתקיימו כמתוכנן

גורם אמריקני מאשר: השיחות עם איראן בשישי יתקיימו כמתוכנן

19
04.02.26|סיון יחזקאל

בנוגע לתגובת המשטר לפעולה אמריקאית, אמר: "אם תפרוץ מלחמה, היקפה יקיף את כל האזור ואת כל הבסיסים האמריקאים; מהמפרץ הפרסי ועד עומאן, שם יש לאמריקה בסיסים. הגישה שלנו לבסיסים אמריקאים קלה, והם פגיעים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News