דובר צבא איראן שיגר היום (חמישי) איום חריג לעבר ארצות הברית, וזאת על רקע המתיחות הגוברת והאיומים ההדדיים לקראת תקיפה, כמו גם סבב שיחות הגרעין הצפוי בעומאן מחר בבוקר. בין היתר, הצהיר הדובר, מוחמד אקראמיניה, כי הם "מוכנים להתמודד עם כל אפשרות וכל תרחיש".

אקראמיניה פירט את האמל"ח שאיתו איראן מאיימת על האמריקאים, ומבהיר: "אנו מוכנים להגן על עצמנו, ונשיא ארה"ב הוא זה שצריך לבחור בין פשרה למלחמה; הכוחות המזוינים האיראנים מוכנים לשתי האפשרויות".

גורם אמריקני מאשר: השיחות עם איראן בשישי יתקיימו כמתוכנן
19
04.02.26|סיון יחזקאל
בנוגע לתגובת המשטר לפעולה אמריקאית, אמר: "אם תפרוץ מלחמה, היקפה יקיף את כל האזור ואת כל הבסיסים האמריקאים; מהמפרץ הפרסי ועד עומאן, שם יש לאמריקה בסיסים. הגישה שלנו לבסיסים אמריקאים קלה, והם פגיעים".
