מפלגת הליכוד הגיבה היום (רביעי) לחשיפתו של ישי פרידמן, ששודרה אמש בחדשות 14, לשיחה האנטישמית שחשפנו אמש במהדורה שאירעה במהלך פגישת עבודה בין המיליארדר המורשע ג'פרי אפשטיין ולארי סאמרס לבין אהוד ברק ב-2013 – כשעוד היה בסוף תפקידו כשר הביטחון.

בין היתר, אמר ברק בהקלטות: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשבור את המונופול של הרבנות האורתדוכסית על ההגדרה של מי הוא יהודי. עלינו לפתוח את השערים להמרה המונית ליהדות כדי נוכל לשלוט באיכות האזרחים בצורה הרבה יותר יעילה. הדרך שלהם פעם הייתה סוג של דרך הצלה של אנשים מצפון אפריקה, מעולם הערבי, מכל מקום. הם לקחו כל מי שבא כדי להציל אנשים – עכשיו אנחנו יכולים להיות סלקטיביים".
"גילוי מדהים על אהוד ברק שנחשף בהקלטות של חברו הפדופיל ג'פרי אפשטיין", נכתב בתגובת הליכוד, "אהוד ברק מציע לבצע סלקציה ביהודים ו"לייבא" לישראל יהודים "נכונים", כאלה שהם לא מזרחיים ולא ימניים".

"כשהשמאל ואהוד ברק משיחו לא מצליחים לנצח בקלפי – הם מנסים להחליף את העם. ואם זה לא יספיק, הם תמיד יכולים לסמוך על ברית האחים של בנט ולפיד שיחברו שוב לאחים המוסלמים", כך כתבו הליכוד בתגובתם.

דרעי מגיב להקלטת אהוד ברק: "גזען שרוצה להביא גויים לארץ"
כזכור, גם יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב לדברים המקוממים: "תארו לכם שאני, אריה דרעי, הייתי אומר את אותם דברים על העלייה מברית המועצות, מה היו עושים ליברמן ובן כספית וכל האחרים שם על דברי הגזענות? כולם שותקים שתיקת דג, ואף אחד לא מדבר על אהוד ברק ועל הדברים הגזעניים שהוא אמר".
