ח"כ אריה דרעי יו"ר סיעת ש"ס הגיב היום (רביעי) לשיחה האנטישמית שחשפנו אמש במהדורה שארעה במהלך פגישת עבודה בין המיליארדר המורשע ג'פרי אפשטיין ולארי סאמרס לבין אהוד ברק ב-2013 – כשעוד היה בסוף תפקידו כשר הביטחון.

ח"כ דרעי: "ישי פרידמן מערוץ 14 חשף אתמול הקלטה של אהוד ברק שכידוע לכם הוא הוגה דעות, ראש השבט של ה'קפלניסטים' ושל האליטה החילונית השמאלנית. ברק אמר דברים נוראיים: 'צריכים להשתלט על מוסד הרבנות ועל הגיורים, כדי להביא לכאן תנועה המונית של גויים ולגייר אותם. אבל לא כמו שעשו אבותינו שהביאו עולים מארצות המזרח, אלא להביא רק מאירופה – כדי שיוכל לשלוט עליהם בקלות".
"הוא יודע שלעדות המזרח, הספרדים, יש אמונה תמימה מהבית, אמונה אמיתית בבורא עולם ושאיתם הוא לא יוכל לעשות מדינה חילונית – הם לא יתנו לו. תארו לכם שנתניהו היה אומר את אותם דברים, איך היו קופצים בנט ואיזנקוט וכל התוכניות וערוץ 12 בכותרת ראשית: 'נתניהו הגזען, איך הוא מדבר על בני עדות המזרח'", המשיך דרעי את דבריו.

יו"ר סיעת ש"ס הוסיף: "תארו לכם שאני, אריה דרעי, הייתי אומר את אותם דברים על העלייה מברית המועצות, מה היו עושים ליברמן ובן כספית וכל האחרים שם על דברי הגזענות? כולם שותקים שתיקת דג, ואף אחד לא מדבר על אהוד ברק ועל הדברים הגזעניים שהוא אמר".
"אבל אתם, הצופים של ערוץ 14, אנשי הימין – תדעו את האמת, אל תפחדו מהם אנחנו ננצח, אנחנו מנצחים בעזרת השם. אנחנו נמשיך לשמור על ארץ ישראל, על תורת ישראל ועל עם ישראל", סיים את דבריו ח"כ.

אלו הם דברי אהוד ברק בישיבת עבודה עם ג'פרי אפשטיין לארי סאמרס כפי שפורסמו במהדורה: "אני מאמין שאנחנו צריכים לשבור את המונופול של הרבנות האורתדוכסית על נישואים ולוויות והכול על ההגדרה של מי הוא יהודי. עלינו לפתוח את השערים להמרה המונית ליהדות כדי נוכל לשלוט באיכות האזרחים בצורה הרבה יותר יעילה מאשר עשו האבות המייסדים של ישראל. הדרך שלהם פעם הייתה סוג של דרך הצלה של אנשים מצפון אפריקה, מעולם הערבי, מכל מקום. הם לקחו כל מי שבא כדי להציל אנשים – עכשיו אנחנו יכולים להיות סלקטיביים".
